hjerter4 Skrevet 6. september 2011 #1 Skrevet 6. september 2011 Lurer på, hvordan gjør dere det med alkohol i pp? Jeg tenker da spes på mellom EL og IKM??
anna t Skrevet 6. september 2011 #2 Skrevet 6. september 2011 For meg er det en selvfølge å ikke drikke alkohol mellom el og ikm. Så slipper jeg å bekymre meg om det hvis jeg blir gravid. Men det er ikke noe stort tap for meg, jeg drikker ganske sjelden uansett.
Briskeby Skrevet 6. september 2011 #3 Skrevet 6. september 2011 Prøver å være veldig forsiktig med alkohol mellom el og ikm. Men for meg er en god italiensk vin en stor del av det å kose seg, så det har nok dessverre blitt et glass eller to i disse periodene også:-)
**Cayenne** Skrevet 6. september 2011 #4 Skrevet 6. september 2011 Har sett forskning på at et glass vin gjør det lettere for egget å feste seg (på samme måte som hostesaft, tror jeg), og det er heller ingen forbindelse mellom mor og barn før i uke 5 eller 6 (barnets uke 3 eller 4). Det er da navlestrengen dannes. Så jeg tar meg gjerne et lite glass vin mens jeg prøver - det kan jo fort ta måneder og år (gud forby)! Men ville nok ikke gått skikkelig på fylla da, men det er det jo svært sjelden jeg gjør nå for tiden likevel.
♥(¯`°•.¸Skal jeg? Ja¸.•°´¯)♥ Skrevet 7. september 2011 #5 Skrevet 7. september 2011 Etter et år som prøver har jeg finnet ut at jeg koser meg når jeg vil. Det har ikke blitt noe mer resultat om jeg er avholds, men det blir ikke en stor fest mellom el og ikm, men et glass vin eller to, det koser vi oss med
Murmelina*August-Baby i Magen* Skrevet 7. september 2011 #6 Skrevet 7. september 2011 Vært prøvere siden juni 2010, og funnet ut at jeg ikke kan sette livet på vent i prøveperioden... Koser meg og lever livet som ellers (med unntak av noen justeringer) inntil jeg får positiv graviditetstest. Tar gjerne at glass i helgene for kosens skyld, men ikke grisefylla
mammatil2imai Skrevet 7. september 2011 #7 Skrevet 7. september 2011 Samme her, koser meg med ett par glass i helgene. Men grisefylla rett før IKM tror jeg ikke hadde fristet. :-)
Kaktus_86 Skrevet 7. september 2011 #8 Skrevet 7. september 2011 Foreløpig holder jeg meg fullstendig unna alkohol bortsett fra når TR er på besøk. Men nå er ikke jeg en stor alkoholdrikker da, og må uansett begrense meg pga hyppige migreneutbrudd i forb. med alkohol.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå