Gå til innhold

Oppgitt over sviGermor - forsyner seg og roter i mine saker.

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Da jeg flyttet sammen med kjæresten i fjor ble det naturlig nok en haug med søppelsekker som skulle kastet. Litt etter litt som tiden gikk fant jeg igjen saker, som jeg i utgangspunktet hadde kastet, som var plassert rundt omkring. Skittentøysdunk av plast ble plassert opp i leiligheten igjen, 20 kroners crocks fra rema som ikke passet meg lengre ble lagt tilbake i gangen, duker med flekker av stearin fant jeg også igjen. Noen gardiner ble også hengt opp i leiligheten (fant jeg ut etter jeg flyttet fra sambo). Bordlampe full av stearin ble satt på rommet til stesønn. (sambo og jeg har nå flyttet sammen igjen, etter en liten pause). Et par ripete pyntefat (jul) kom hun med en gang vi lurte på om vi kunne låne kakefat til en bursdag! Et speil jeg hadde lagret i garasjen fant jeg igjen i gangen i leiligheten under oss (svigers leier ut den leiligheten). En rusten lampe for te-lys har hun også satt ute på utemøblene. Sikkert masse annet også, som jeg ikke vet om. Har ikke vært i garasjen å kikket over det jeg har lagret.

Jeg synes det er helt greit om det er noe hun trenger, men kan hun ikke spørre meg først? Jeg er virkelig ikke konfortabel på tanken at hun har rotet rundt i sakene mine - både i det jeg har lagret i garasjen og i sekkene jeg skulle kaste. Gudene vet hva annet som lå i de sekkene! Føler jeg blir skikkelig oppgitt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Visst det var ting du skulle kaste..så er de vel kastet??? Selv om sekkene ikke har kommet lengre enn til garasjen??

Visst hun tror du har kastet ALT?? Så er det vel ikke så rart??

Kanskje du skal hente sakene som du eiger??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Moren min er som din svigermor. Går alltid gjennom ting som skal kastes, om jeg ikke er hjemme. Plukker ut ting jeg vet hun liker FØR jeg knyter sekkene igjen. Og har sagt klart i fra, at ting jeg kaster vil jeg ikke se igjen, en del ting jeg har dårlige minner fra, ting som gjør meg trist osv. Det man kaster er privat. Kan jo være både det ene og det andre i sekkene ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...