Anonym bruker Skrevet 6. september 2011 #1 Del Skrevet 6. september 2011 Sikkert teit, men har lyst å skrive kjærlighetserklæringer med mannen min i en liten bok. jeg starter og vi skriver annen hver gang. Tenkte det skulle være sånne "Jeg elsker deg fordi..." Alt ifra at han er kjærlig og god pappa til at han er god i senga og at han er skikkelig mannemann... Se hvor langt vi kommer, liksom. Men hva bør være aller første setning? tenkte det kunne være koselig i en hektisk hverdag å ha noe å se fram til, stå opp etter en slitsom natt og åpne boken der det står f.eks. "jeg elsker deg fordi du står opp og hjelper ungene om natta"..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6. september 2011 #2 Del Skrevet 6. september 2011 He he..se hvor langt dere kommer,ja.. Tipper dere kommer så langt at: Du skriver, han glemmer det, du blir sur fordi han glemmer det, han skriver på trass og du blir sur fordi han ikke skriver romantisk nok, du skriver enda mer amorøst når det er din tur for å vise han hvordan det skal gjøres, og han får prestasjons-angst og skyver boken så langt han klarer under sengen og håper du glemmer hele greia når det er hans tur igjen;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6. september 2011 #3 Del Skrevet 6. september 2011 Jeg elsker deg fordi du er du... Jeg elsker deg for alt du er.. eller bare Jeg elsker hele deg Koselig å starte bredt, for deretter å smalne inn ved å gå i detaljer. :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6. september 2011 #4 Del Skrevet 6. september 2011 Morsom du, 22.46, og det verste av alt er at jeg er HELT sikker på at det er sånn det kommer til å gå hi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6. september 2011 #5 Del Skrevet 6. september 2011 I låvv ju most of all bikås ju'r juuuuu! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå