Gå til innhold

Skal skrive kjærlighetserklæringer med mannen - hva bør jeg skrive som første innlegg?

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Sikkert teit, men har lyst å skrive kjærlighetserklæringer med mannen min i en liten bok. jeg starter og vi skriver annen hver gang. Tenkte det skulle være sånne "Jeg elsker deg fordi..." Alt ifra at han er kjærlig og god pappa til at han er god i senga og at han er skikkelig mannemann... Se hvor langt vi kommer, liksom. Men hva bør være aller første setning?

tenkte det kunne være koselig i en hektisk hverdag å ha noe å se fram til, stå opp etter en slitsom natt og åpne boken der det står f.eks. "jeg elsker deg fordi du står opp og hjelper ungene om natta"..... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

He he..se hvor langt dere kommer,ja..

Tipper dere kommer så langt at: Du skriver, han glemmer det, du blir sur fordi han glemmer det, han skriver på trass og du blir sur fordi han ikke skriver romantisk nok, du skriver enda mer amorøst når det er din tur for å vise han hvordan det skal gjøres, og han får prestasjons-angst og skyver boken så langt han klarer under sengen og håper du glemmer hele greia når det er hans tur igjen;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker deg fordi du er du...

Jeg elsker deg for alt du er.. eller bare

Jeg elsker hele deg

Koselig å starte bredt, for deretter å smalne inn ved å gå i detaljer. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...