Gå til innhold

miepia30 !! Hvordan går det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg ikke sett eller hørt fra miepia30...Lurer på om hu er på føden, kansje fått bebis allerede :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! I'd wish. Nope, fortsatt gravid! Det var skikkelig falsk alarm i går altså. Mamma heiv seg på flyet, sambo hjem fra jobb, svigers passa storebror og føden varsla om min forestående ankomst. Men niks. Det ble plutselig borte. Og siden har det vært stille. Mamma måtte reise tilbake i dag uten å ha fått sett no baby. Grr. Stakk innom sykehus i dag for sjekk men det stabeistet av en livmorhals har ikke endra seg mye. Fortsatt sine 3 cm og den er ikke engang helt avflatet. Jaja, vannposen står og buker så den er lett tilgjengelig for å taes dersom det skulle bli overtid og behov for igangsetting. Slipper styre med ballong og cytotec og slikt.

Vel vel, er i god form, det er en uke til termin, har ingen grunn til å klage egentlig. Men klart jeg blir litt skuffa når man er såå sikker på at nå blir det baby.

Håper på en god natt søvn og så satser vi på fødsel i løpet av uka vel :)

Skrevet

Så kjedelig!!!

Men.. du er heldig som har en mor som hiver seg på fly:) Min bor 15 min unna med bil og jeg har vel ikke sett henne siden mai?? Hun sier hun gleder seg til å bli mormor....

Skrevet

15 min - föräldrar kan vara rara du! Men det som är mest irriterande tycker jag är när de utåtsett ska ha så förbaskat status ock vred för att de har så bra kontakt med barnebarn...här är det svigers :( blä! Måste bara svälja tungan emellanåt!! :)

Men det måste ju ske något snart... 3 cm!!! Hoppa i säng!!!! :0)

Men vad är vannpåse? Fick många rara bilder i huvudet.. ;0)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...