Anonym bruker Skrevet 6. september 2011 #1 Del Skrevet 6. september 2011 Nei, jeg evner ikke å ta egne beslutninger.. Har ikke råd til så mange sko, så lurer på hva jeg MÅ ha. Fortsatt 2 åring på Østlandet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6. september 2011 #2 Del Skrevet 6. september 2011 Mine har cherrox, og den ene har ecco vintersko og den andre har reima vintersko. så kjøpte jeg 2 par til 499 på coop som de kan bruke til og fra bhg og andre småturer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6. september 2011 #3 Del Skrevet 6. september 2011 Har du kjøpt de Reima vinterskoene iår? Hvor? Hadde de ifjor og de er de beste vinterskoene jeg har hatt til mine barn noen sinne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6. september 2011 #4 Del Skrevet 6. september 2011 Her er det vel noe av interesse? http://www.okonomisko.no/kategori/555/varm-og-vanntett.html#2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6. september 2011 #5 Del Skrevet 6. september 2011 Please, gi 2-åringen andre sko enn de fra økonomisko. Hilsen ei som har jobbet der i studietiden. Det er IKKE gode sko. Som pensko ja, men ikke som sko som skal brukes hver dag!! En 2-åring, og barn generelt trenger gode sko. Det er ikke stedet en sparer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6. september 2011 #6 Del Skrevet 6. september 2011 Fikk du mange klager på skoene du solgte, altså? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6. september 2011 #7 Del Skrevet 6. september 2011 Nei, jeg kjøpte faktisk reima vintersko på tilbud på coop obs på sluttvinteren. De er kjempe gode! =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6. september 2011 #8 Del Skrevet 6. september 2011 Oki, det var der jeg kjøpte ifjor også, men de ble raskt utsolgt hos "meg". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6. september 2011 #9 Del Skrevet 6. september 2011 Ene jenta mi hadde Timberland vintersko i fjor og de var vi veldig fornøyde med. Kjøpte de på xxl. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6. september 2011 #10 Del Skrevet 6. september 2011 Vi sverger til Nesnalobber eller Selsinnstøvler på kalde vinterdager, og de hadde vi jo mange av ifjor. Ikke noe varmer som dette når det er kaldt og tørrt. Kjøper de pent brukt på finn og er enkle å selge til samme pris igjen, blir ikke slitt såfremt ungen din ikke kryper mye rundt ;-) Det blir som gratis vintersko, faktisk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå