Gå til innhold

Symptomer, ingen mens og negative tester...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hetetokter, ømme bryster, stikking nederst i mageregionen, overfølsomhet, megaoppblåst, svake menssmerter av og til men ingen mens.

Første dag i siste mens, 31 Juli så hadde testene vært positive så ville jeg ha vært 5 uker på vei.

Men, nei....

Hva skjer?? Andre som har opplevd noe av det samme?

Jeg har et barn fra før på 3 men lurer på om jeg har fått tidlig menopause.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

sånn gikk æ å længe...

hadde første dag i siste mens dn 24 juli og skulle ha mens dn 20 august. men ingenting kom. hadde åsså alle symtoman men d va ingen av testan som slo ut. min test slo ikke ut før dn 5 september og da va dn så svak at man næstn ikke kunne se streken. men nu e dn litt sterkar. fikk fårklaring fra lægen om at d var sånn at noen mennesker tar d bare lengre tid før testen slår ut. så du får bare krysse fingran å håpe på at dn slår ut posetivt snart :)

Skrevet

Takk for svar, så det går fortsatt ann, det e jo bra.

Eneste e at på førstemann så testa vi bare dager ikm og den var sterk positiv. Går det ann at det e så forskjell fra svangerskap til svangerskap?

Trur nu egentlig at eg får mensen no etterhvert. Bare j#vlig seint... :(

Skrevet

jeg opplevde ikke helt det sammen,eller nesten da..når jeg fant ut jeg var gravid med nr 2,tror jeg tok 5 tester,alle negative,men jeg visste det var noe og prøvde da en annen type,de som var negative var digitaltester,og en eller merkelig grunn ville de ikke slå ut på meg,testa vanlig og den var svak positiv,tok da sikkert 3 av den,og de var svake i stripa alle 3,men gravid var jeg:)jeg slo da ikke ut på digitale..rart egentlig..

Skrevet

Jeg har ikke prøvd digitale... Bare de som gir to streker eller kryss. Ingen positive...

Frustrerende!

Skrevet

Ingen positiv test i dag heller....

Skrevet

Ingen mens i dag heller... Hmmm...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...