Mammantil1ermannogdag9snup Skrevet 6. september 2011 #1 Skrevet 6. september 2011 Vi prøver på nr 2. Forrige gang gikk det bra etter ca 9 mnd med prøving, 2 sa mellom der. Forrige gang var første tegn på graviditet at jeg ble så innmari kvalm av lukta av avf.(jobber i helsevesnet=P) hadde vært det før 2 sa også.. Har mistanke om at vi kanskje har truffet på 1 forsøk, Nå reagerer jeg ikke på den lukta, men er så trøtt også har jeg så innmari med luft i magen/spiserøret så må rape hele tiden(opplåst?) FIkk i forrige uke plutselig tjukk slimete utflod(har hatt det noen ganger, men da ofte midt i perioden ganske nøyatig 2 uker etter siste blødningsdag - nå var det forsinket masse med det der- de siste mnd har jeg hatt en mini blødning mitt i i stedet for dette slimet) Lurer på om tegn har vært anderledes fra ene til andre graviditeten? tenker da meste på det med den reaksjonen på lukt.. kommenter også gjerne hva dere tror dette forsinkete slimet kan være?
Mammantil1ermannogdag9snup Skrevet 6. september 2011 Forfatter #2 Skrevet 6. september 2011 ikm iløpet av denne uken.. men måå vente med å teste for mannen er borte på jobb til torsdag kveld.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå