Anonym bruker Skrevet 6. september 2011 #1 Del Skrevet 6. september 2011 Er så i tvil på denne påkledingen om dagen. Er livredd han skal fryse, samtidig vet jeg selv hvor ubehagelig det er å være for mye kledd. Hva ville dere gjort? Bor i Oslo, bør en gutt på 14,5 mnd som ikke går ennå ha strømpebukse under buksa?? Inne er det alt for varmt...men tenkte mer på ute Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6. september 2011 #2 Del Skrevet 6. september 2011 Vi bor på nordvestlandet, og her bruker vi som regel ikke strømpis. Men gutten min er varm av seg, så.. Regner med at siden din heller ikke går ennå, så har han nok som regel parkdress ute. Regner med det ikke trengs strømpis også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6. september 2011 #3 Del Skrevet 6. september 2011 Tja, ville nok kanskje avventet litt med strømpebukse, men kommer jo også an på når på dagen det gjelder og hvor mye det blåser. Hvis de er ute tidlig, så kan det jo være greit å ha en strømpebukse under f.eks regnbuksen. Det er mer behagelig enn bukse. Men når temperaturene ligger et sted mellom 11 og 16 grader, så synes jeg det blir litt mye med strømpebukse. Du kan jo også høre med bhg, og spørre hvor mye han beveger på seg ute. Hvis han bare sitter stille på en huske eller en annen leke, så blir det jo kaldere enn hvis han krabber rundt hele tiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6. september 2011 #4 Del Skrevet 6. september 2011 Jeg har en på snart 15 mnd som ikke kan gå ennå. I morgen skal han ha på seg dongribukse, sokker, kortermet body og collegegenser over. Når de går ut så har han på seg enten regntøy eller parkdress uansett. Min krabber, men er ekstremt aktiv....trenger ikke gå for å holde varmen. Vi bor i bærum og det er meldt 14-16 grader. Alt for varmt for å begynne med strømpebukse for de aller fleste vil jeg tro. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6. september 2011 #5 Del Skrevet 6. september 2011 Gutten min er 15 måneder gammel og han går ikke ennå. Krabber i rekordtempo, da... ;o) Vi har ikke begynt med strømpebukse. Av og til bruker han en fargerik strømpebukse som bukse, men da uten noe over. Når de er ute så bruker han joggebukse under parkdress. Blir for varmt med strømpebukse også da. Hva skal man liksom kle på hvis man bruker strømpebukse og bukse under parkdress allerede nå i 15-16 grader? Selv om de ikke kan gå, er de fleste 1 åringer temmelig aktive. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6. september 2011 #6 Del Skrevet 6. september 2011 Vi bor i Midt-Norge og jeg tenker sånn at når tempen ikke overstiger 9-10 grader i løpet av dagen, er det tid for strømpebukse under f.eks dongeribuksa. Ellers bruker de parkdress og da holder det med joggebukse under den. Det blir veldig varmt med to bukser og dress. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6. september 2011 #7 Del Skrevet 6. september 2011 "Hva skal man liksom kle på hvis man bruker strømpebukse og bukse under parkdress allerede nå i 15-16 grader?" Ulldress? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6. september 2011 #8 Del Skrevet 6. september 2011 Kjenner dere ikke på temperaturen selv? Det er ganske varmt ute om dagen og strømpebukse er unødvendig før gradestokken kryper under 10 grader. Barna er mye mer aktive enn vi voksne som står å ser på at de leker. send med en strømpebukse i bhg så kan de kle på den om de mener at barnet blir for kald! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå