Anonym bruker Skrevet 6. september 2011 #1 Del Skrevet 6. september 2011 Ser disse er ganske rimelige på Obs, men er de bra? Jeg pleier å kjøpe Viking Thermo til barna, de er jo veldig gode, men blir brukt lite.. (Har gore-tex høye sko, og gore-tex joggesko i tillegg). Vet liksom ikke hvordan behovet er, men dersom det er mye slaps er det jo greit å ha noe. Noen erfaringer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6. september 2011 #2 Del Skrevet 6. september 2011 Kalde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6. september 2011 #3 Del Skrevet 6. september 2011 Mykere, lettere og puster bedre enn Viking Thermo. Og holder kulden like godt ute. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6. september 2011 #4 Del Skrevet 6. september 2011 Putt på en ullsokk. Bedre enn cherrox hvertfall. Jeg ville ikke puttet på mini dockboots ved 15 minus som de skal tåle (hvis jeg ikke husker feil). Jeg bruker bare dockbootsene på mini på høsten/våren. Ikke hørt/kjent at han har vært kald på bena da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6. september 2011 #5 Del Skrevet 6. september 2011 Takk for svar! Som sagt har vi gode, varme gore-tex sko på de kaldeste vinterdagene med mye snø. Thermostøvlene er bare til dagene med slaps og mye søle. Vil tro de holder med ullsokker i, da. Kanskje vi skal prøve oss på de i år. Vil gjerne ha flere erfaringer. HI. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå