muffinsdronningen Skrevet 6. september 2011 #1 Skrevet 6. september 2011 Er det ok å drikke en kaffekopp om dagen? (eneste koffeininntak)
Mammaen til Turid Skrevet 7. september 2011 #3 Skrevet 7. september 2011 de sier vel 3-4 kopper om dagen er trygt - er heller dem som drikker litervis med koffein om dagen som bør roe seg ned en kopp om morgenen er ingen fare.
viervindens Skrevet 7. september 2011 #4 Skrevet 7. september 2011 Hei, så jeg kan se av anbefalingene her inne på forumsidene så står det at man bør holde seg under ca 400 mq med koffein til dagen. Noe som tilsvarer ca - 1-2 kopper kaffe eller -3-4 kopper te eller - 1 liter cola.
*Sammy* Skrevet 7. september 2011 #5 Skrevet 7. september 2011 Jeg var hos legen i går, og han sa det gikk helt fint å drikke en kaffe om dagen , men noe mye mer trengte man ikke da Jeg nevnte også hva som sto på nettet her, og han mente det var kansje å ta hardt i å begrense seg så mye, ord fra min lege da
muffinsdronningen Skrevet 9. september 2011 Forfatter #7 Skrevet 9. september 2011 hehe litt forskjell på en kaffe og en kanne vi for kose oss med koppen da!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå