Anonym bruker Skrevet 6. september 2011 #1 Del Skrevet 6. september 2011 Har ikke opplevd noe enda, men gruer meg til det eventuelt skjer. Jeg er SÅÅÅ konfliktsky og sjenert! Heldigvis går hun i en helt fantastisk barnehage hvor alle barna storkoser seg. Og det virker som de har det meste på stell. Sier dere fra om hver minste lille ting? f.eks hvis dere har hentet og barnet hadde ikke jakke på seg osv (hvis det skjer en gang) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6. september 2011 #2 Del Skrevet 6. september 2011 Ja, det er bedre å si det på en ordentlig måte med en gang enn å la det gå og bli mer og mer irritert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6. september 2011 #3 Del Skrevet 6. september 2011 Nei, gjør ikke det. Er veldig fornøyd med barnehagen, så hvis jeg synes min 3,5 åring burde hatt på jakke når jeg henter og han ikke har det - så sier jeg ikke i fra. Men, i høst begynte han på stor avdeling og det var en periode hvor han tisset på seg flere ganger. Dette skjedde aldri på småbarnsavdlingen fordi de hadde faste dotider. Så jeg skrev en mail til ped.leder at de måtte minne han på å gå på do innimellom. Etter at jeg sa i fra om det har det vært helt slutt. Jeg skrev en hyggelig mail da, ikke noe anklagende greier. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6. september 2011 #4 Del Skrevet 6. september 2011 Jeg er og konfliksky og sjenert, men det gikk overraskende bra å si ifra til de.. Eneste var at jeg følte meg hysterisk og dum etterpå da.. Sier ikke ifra om småting som påkledning osv, om det ikek skjer mange ganger eller at det er noe spesielt. Har sagt ifra en gang og da gjaldt det tur med privatbil. Jeg vil at mitt barn skal sitte bakovervendt, mens de ikke hadde tenkt på det. Kjeftet ikke, bare sa det som det var. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6. september 2011 #5 Del Skrevet 6. september 2011 Nå kjenner jeg godt de som jobber i bhg. Er bare en gang jeg sa ifra da hadde de glemt å skifte bleie på gutten. Så det lett da vi brukte "up & go":) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6. september 2011 #6 Del Skrevet 6. september 2011 Etterhvert blir du godt kjent med de ansatte i barnehagen og da er det ikke skummelt lenger. Dersom du er veldig sjenert kan du for eksempel sikte deg inn på å bli bedre kjent med en eller to av de som jobber i barnehagen. Som oftest blir de ansatte glade for tilbakemeldinger, men husk å si i fra om både postive og negative ting. Ingen liker å bare få dårlige tilbakemeldinger. jeg sier ifra til de ansatte om det er noe jeg ikke synes er godt nok, men så lenge det ikke er noe voldsomme saker velger jeg som oftest å stole på deres dømmekraft. Har hun ikke jakke når jeg henter, men er glad og fornøyd,regner jeg med at det går greit. Har hun ikke jakke, det er veldig kaldt og hun er tydelig misfornøyd spør jeg hvorfor hun ikke har jakke og sier at jeg synes hun virker kald. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6. september 2011 #7 Del Skrevet 6. september 2011 Hvis du synes det er ubehagelig å si fra, kan du jo si fra på mail :-) Da jeg jobbet som lærer, foretrakk jeg å få beskjeder på mail, kjapt å svare og kjapt å lese. Foreldre som skulle stjele tid fra barna i garderoben er ikke alltid å foretrekke.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå