Anonym bruker Skrevet 6. september 2011 #1 Del Skrevet 6. september 2011 eller er det en myte? Jeg føler ikke jeg blir mere oppblåst/vann i kroppen osv, men har liksom aldri veid meg slik at jeg vet akkurat under mensen:P Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6. september 2011 #2 Del Skrevet 6. september 2011 Jeg veier meg hver dag, og ble en lang periode lei meg fordi jeg plutselig av og til gikk opp mye uten at jeg skjønte grunnen. Etter et par-tre måneder så jeg plutselig mønsteret, googlet og leste at dette var vanlig for veldig mange. Nå kan jeg nesten forutsi mensen på grunn av vekta, så det er nok ingen myte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6. september 2011 #3 Del Skrevet 6. september 2011 Jeg blir skikkelig oppblåst før mensen, samler vann i kroppen så gifteringen sitter trangt og magen står som en ballong... Går opp mellom 1 og 2 kilo hver måned, forsvinner som ved et trylleslag når mensen er ferdig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6. september 2011 #4 Del Skrevet 6. september 2011 Jeg gjør i hvertfall det. Får sånn afromage også, som står bulende rett ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6. september 2011 #5 Del Skrevet 6. september 2011 Jeg går også opp noen kilo når jeg har mensen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. september 2011 #6 Del Skrevet 7. september 2011 åjada, legger ofte på meg ca 5 kg når jeg har mensen.. not.. men det har jo ikke noe å si, vekta kan svinge med opptil en kg fra dag til dag i forhold til hva en har spist de tre siste dagene, hvor mye man har drukket, om man akkurat har vert på do osv.. det er HELT NORMALT både å ha gått opp en kg på tirsdag og ned 2 kg igjen til torsdag... dessuten er vektøkningen forholdsvis liten og innenfor de normale svingningene fra dag til dag også under mensen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alva♂️♂️♂️♀️ Skrevet 7. september 2011 #7 Del Skrevet 7. september 2011 Jeg går opp en kilo + i uken før mensen. Hver eneste gang. Og så ned igjen alt i løpet av 1-2 dager fra ca midt under mensen av. Kjenner godt at det er vann i kroppen, for fingrene blir mer hoven. Og magen ser ikke ut dagene rett før :-/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. september 2011 #8 Del Skrevet 7. september 2011 Jeg binder endel vann i hvertfall, så tisser voldsomt de første dagene av mensen. Men er ikke så ivrig på veiinga så aner ikke hva det utgjør vektmessig. Men kjenner at de trangeste buksene strammer og ikke er gode å ha på siste uka før. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. september 2011 #9 Del Skrevet 7. september 2011 Jeg har hørt at magen kan bli litt hoven da man har mensen.. Jeg opplever det, magen buler litt ekstra ut da jeg har mensen... Når du sier det skal kan det faktisk stemme det med vektøking... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå