Anonym bruker Skrevet 6. september 2011 #1 Del Skrevet 6. september 2011 Jeg venter nr. 3....er 16 uker på vei og skal ha ul om 3 uker, i uke 19. Har ennå ikke fortalte min familie. Skal fortelle når jeg vet kjønn. Dette har jeg valgt å gjøre fordi min søster og min mamma maste EKSTREMT mye i de to forrige svangerskapene, spesielt de første ukene. Derfor velger jeg å holde det hemmelig til vi vet kjønnet og får litt mer forhold til det babyen. Jeg har ikke noe særlig mage, ikke større enn at den er skjult under en tunika. Ingen som har fått mistanke. Flere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6. september 2011 #2 Del Skrevet 6. september 2011 Oj, det var sent. Jeg fortalte da jeg var 4 uker på vei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6. september 2011 #3 Del Skrevet 6. september 2011 ringte fra sykehuset når prinsessa var født.. ingen visste noe før dette!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6. september 2011 #4 Del Skrevet 6. september 2011 Jeg fortalte det etter ordinær UL i uke 19. Viste bilde og fortalte tid gutten er ventet Min mor trodde jeg hadde lånt bildet av noen andre. Ventet nr 4, attpåklatt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6. september 2011 #5 Del Skrevet 6. september 2011 Hvordan reagerte moren din da du fortalte det så sent? SEr for meg at min mor blir fornærmet, men det får så være.... HI Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6. september 2011 #6 Del Skrevet 6. september 2011 Uke 28. De bor langt unna. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6. september 2011 #7 Del Skrevet 6. september 2011 Hun ble veldig overrasket, sa at hårene reiste seg på armene, hun var kjempeglad for å skulle bli bestemor igjen. Det hadde hun ikke ventet sa hun. Ingen sure miner, hun var i ekstase. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå