Gå til innhold

Trenger man cherrox?

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Har gummistøvler og joggesko.

Planer om å kjøpe et par høstsko og et par vinterstøvler.

Trenger jeg mer?

2 åring på østlandet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, jeg syns det.

Gummistøvlene blir fort kalde, mens cherrox går å bruke ved noen få minus grader når det er vått ute.

Vinterstøvler tåler ikke så mye regn.

Skal handle inn cherrox snart har to på to:)

Også østlandet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20.38

Bruker også kavat sine vinterstøvler. Knallgode og kan ikke sammenlignes med cherrox og dock boots. De puma skoene, er de varme? Er det vintersko? Og hvordan er de i str?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her på vestlandet synes eg iallefall ein treng det. Eller, ikkje nødvendigvis cherrox, men noko som tåler vatn og slaps. Småen hadde viking Thermo i fjor, dei var varmare og lettare for ein liten tass. I år prøver me kanskje docboots. Gummistøvlar er iskaldt når det nærmar seg null, så det går ikkje i slaps. Ein må nesten ha to par med varme vintersko, slik at ein har byte om eine paret vert vått.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er sånn "pusestoff" som for. Er vintersko ja. De er i semsket skinn så de kan imprigneres, men holder ikke tørt i timesvis i snøog slaps. Bruker de ikke i barnehagen eller når vi kun skal ut å leke. Men er fine når vi skal til byn, på besøk, ut å handle o.l. Er helt normale i størrelsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sønnen min er 4, år, har aldri kjøpt cherrox. Men kjøper de dockboots (?) støvlene. De skal tåle en del minus. Så har de ikke sånn floss inni som de tråkker ned. Da blir jo cherrox kjempekalde.

Til sønnen min har jeg et par gummistøvler, et par dockboots, et par vintersko (sorel), et par timberland gore tex (veldig gode sko som sønnen min bruker frem til vinterskoen må på), og et par finere vintersko. Samt joggesko.

Mange par sko ja.. Heldigvis trenger man ikke alle på en gang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trodde også dockboots skulle være bra i kulden, helt til jeg fikk mine egne i fjor. Var omtrent som vanlige støvler bortsett fra at de var litt bedre og gå med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker en ullsokk på de dagene det ikke er veldig kaldt, men slaps (oppi dockbootsene). Ellers går sønnen min med sorelskoene sine. Har fungert veldig bra de vinterene vi har hatt til nå. Liker ikke cherrox, men kanskje andre gjør det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...