Gå til innhold

Sån nu kan födseln starta! :D

Anbefalte innlegg

Skrevet

För nu har jag varit och sett min dotter på sin första dans timme. Kan säga att ögonen inte var speciellt torra... och i tillägg så klarar hon att högt säga när det precis börjat och spontant: Hej jag heter Vilma...bland 20 andra barn.. Höfflig i alla fall! :0)

Så nu lillebror är det bara att titta ut - come on!!

Har sagt det 100 ggr för men jag är så himla spänd på jm timmen imorgon och om det blir stripping..........(!!)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er HELT enig!

Her er alt klappet og klart, og i dag har jeg bakt ca. 100 skillingsboller som skal fryses og brukes som kaffimat i barseltiden :)

Legetime i morgen, 5 dager på overtid - spennende!

PS: litt frustrerende å logge seg på bim og se "du har -5 dager igjen til termin (-1 uke) og er gravid i din 42. svangerskapsuke" Argh!

KOM UT LILLE VENN!! Vi lengter etter å holde deg i armene våre!!

Skrevet

100 bullar!! Kanske födseln startar av den aktiviteten!! ;)

Ja jag ska egentligen inte klaga för jag har 6 dagar till termin, men med detta maset känns det som jag väntat på födsel i snart 1,5 mån!

Ikväll har varit sinnsykt med kynnere, allt från 2-8 min mellan men inget regelmässigt och inte rie onda. Men om jag inte är mogen för stripping imorgon....kommer jag vara en häxa i humöret... Uff...

Skrevet

Med alt det der styret å lureriet som du har vært igjennom, så skal jeg vedde på at du er moden!!

Skrevet

Ha ha ellers kan man börja lura!!! :)

Uppdatera oss imorgon om kontrollen!!!

Skrevet

Ja, får håpe bolle-bakingen setter sving i bolle-magen :) Hehe..

Toppet det hele med å vaske badet, så i kveld kan jeg legge meg og faktisk føle jeg har gjort noe! (lenge siden sist!)

Her går det i maserier (tror jeg) om nettene, så får håpe ting er i ferd med å skje. Kynnere stort sett hele dagen, kjennes det ut som :) Men heldigvis er frøkena veldig aktiv, så jeg slipper å bekymre meg for at hun ikke har det bra i magen!

Blir en spennende dag i morgen ja :) Lykke til alle sammen - skal holde dere oppdattert!

Skrevet

Nå fikk jeg lyst på boller...

Her er alt klart, så nå kan du bare komme:)

Skrevet

Du får ta deg en tur til Bergen, jeg har fryseren full :)

Skrevet

Bor rett utenfor Bergen:) hiver meg i bilen:) boller er vel det jeg har hatt dilla på hele svangerskapet...:)

Skrevet

viiilll også ha boller! ble kjempe sulten av å lese dette! men etter å ha lagt på meg 6kg på 4 uker (4kg frem til uke 35, så et lite sjokk med 6 på 4 uker:P) bør jeg kanskje holde meg til knekkebrød :P lille nurk bør komme så mammaen ikke må trille ut av føden! men kjenner d meste er vann for knærne mine har aldri vært mer pløsete!!

åååååååå vil ha bolle!! spørs om jeg må bake i morgen!

Skrevet

Min ultimate unnskyldning er at babyen har veldig lyst på bolle:)

Skrevet

Åh nu ligger jag här mitt i natten och blev såååååååå hungrig! Tror faktiskt jag må stå upp...på köksbänken ligger nämligen...en bolle med choklad i!!! (om inte min sambo tatt den...då får han väl käft imorgon...ha ha!)

Skrevet

Sånn då var korn & melk med avslutning av bollen intagit. Kynnerne har inte tänkt att ge sig verkar det som... Men de är inte så onda att jag inte tror jag inte klarar att sova - för jag är helt utsliten efter alla dessa nätter(!!) Så får prova att hoppa i säng innan mini vaknar och ska i barnehagen.

Glädjer mig till uppdateringar imorgon! :0)

Skrevet

TACK!!!!

Här har det varit så masete, till tider har kynnerne med mens smärtor kommit så tätt som 5-10 min mellan. Men så dabbar det av...och så pån igen... blir galen!

Min sambo ska i alla fall vara med idag. Jag provar att inställa mig på att hon säger att det inte är någon mogning alls.........nandlakdfnlnalkaslvkavlkadlvknalvnalvnalæfknal...hm...

Men jag vill ju inte ha den beskeden och OM det är så att hon ska företa stripping tror jag det är greit att han är med siden det har varit extremt masete inatt! :0)

Uppdaterar - kommer garanterat sitta här i eftermiddag - sur! haha

Skrevet

du har jo født før så sjansen er stor for at livmorhalsen i det minste er åpen for en finger, det er alt som skal til for å klare å strippe deg. De fleste andregangsfødende går jo lenge med litt åpning.

Vi er jo ganske gale, hva utsetter vi oss ikke for for å få føde! Syns den strippinga er vond altså, men samtidig så spennende fordi man kjenner igjen smertene fra fødsel og blir minnet på at man skal føde.

Og etter strippinga kan du kose deg med å analysere alt gørret som kommer i trusa, for har det ikke kommet slim og blod og gørr før så gjør det det da :)

Vi fødekvinner er rare :)

Skrevet

Bra upplysning miepia30! Då blir det bind i trusa idag!! :0) Tack!!!

Jag vet jag har 1 cm för det hade jag för 1,5 mån sedan(!) Men är det inte så att livmortappen måste vara utflatet eller något sånt för att de ska göra det?

Skrevet

nei nei, det behøver ikke være flat livmorhals nei. Jeg har fått strippet min med lang hals. Men den må være åpen for en finger så man kommer inn gjennom den og inn til livmor og fosterhinner.

Da ser det lyst ut for deg i dag da!

Skrevet

Husk å oppdatere oss etter timen! Er jo nesten mer spent på andres fødsel enn min egen:-)

Skrevet

Jag hoppas det för helvete vad masete det är nu. Har hållt på extremt sen igår. Kynnere på kynnere.. men som sag vågar inte hoppas på något för jag kommer bli såååå besviken...

Men tusen tack för svar - 3,5 timme kvar! :0)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...