Anonym bruker Skrevet 6. september 2011 #1 Del Skrevet 6. september 2011 Vet ikke så mye om det. Men lurer på om jeg kan ha det. Noen som har det som kan fortelle litt om hvordan det er/føles. Og om det er noe man kan gjøre med det? På forhånd tusen takk for svar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6. september 2011 #2 Del Skrevet 6. september 2011 Dytter litt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6. september 2011 #3 Del Skrevet 6. september 2011 Om det er premenstruelle smerter du mener, så har jeg de i massevis! Sliter med humøret i tiden før- og under menstruasjon. Magen blir veldig oppblåst og har vondt døgnet rundt. For meg hjelper det med sjokolade (som ikke har mye sukker). Har ikke prøvd mørk sjokolade, men vil tro at den hjelper enda mer. Det hjelper også å gå tur noen ganger, men må passe på å ikke fryse. Synes pms'en er blitt verre etter at jeg fikk min datter. Har enda ikke sjekket om det er noe man kan gjøre med det, tror jeg "kan" vente litt med det ettersom jeg bare er tenåring enda. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6. september 2011 #4 Del Skrevet 6. september 2011 Ooo good yes!!! Ca en uke før mensen blir magen oppblåst, systemet tett og litt ryggsmerter. Det er egentlig helt ok å leve med for det blir verre. Jeg blir sabla irritabel, er irritert over det meste og i genrelt dårlig humør fra fem dager før og i tilegg så holder jeg på å sulte ihjel. Sjokolade er et must, går vel med 5-6 250g sjokoladeplater. Merker også at jeg blir sensitiv, sitter å ser på ting på tv og kjenner tårene presse på og det kan være under CSI. Kan leve med alle fysiske plager, men det å ha null kontroll over tempramentet vil jeg gjerne bli kvitt. Har prøvd hormonpreparater for å regulere tilstanden, men det gjør det bare verre i mitt tilfelle. Noen anbefaler meg akupunktur, andre sverger på homeopati, på apoteket selger de plantebasserte tabletter som visstnok skal hjelpe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå