Anonym bruker Skrevet 6. september 2011 #26 Del Skrevet 6. september 2011 Jeg selv er vel ganske godt organisert, det er stort sett godt med klær i hylla, og ting er på stell. Men mannen min derimot. Husker ALDRI å ta med uteklær og støvler hjem i helgene, tar aldri noe i å håret på jenta vår (langt hår) på morgenen, kan glemme matboksen i barnehagen flere dager på rad (æsj) osv. Han husker heller ikke hva de tok med hjem, så flere ganger har hun kommet hjem i parkdress, og blitt levert i jakke. (=parkdress hjemme....) Så jeg hater å ikke kunne både hente og levere selv. *kontrollfreak-mamma* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6. september 2011 #27 Del Skrevet 6. september 2011 Jeg prøver å være en hyggelig og grei mor, ha orden i sakene til barnet mitt, navn på alt, nok skiftetøy, tar med skittent regntøy hjem og vasker osv. Hun har akkurat begynt i ny barnehage, så akkurat nå prater jeg nok litt mer ved henting enn jeg kommer til å gjøre etterhvert. Men jeg maser ikke da, bare spør hvordan dagen har vært, om hun har hatt det bra, lekt fint osv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6. september 2011 #28 Del Skrevet 6. september 2011 Jeg er den som alltid gjør det de vil. Legge nytt skiftetøy i hylla, tar hjem vått tøy, har alltid med riktig utstyr til hvilket vær det er, gir svar på mailer eller svarslipper senest 2 dager etter at jeg har fått de (hvis ikke glemmer jeg det helt) og spør om hvordan barnet mitt har hatt det. Skal ikke rosemale meg selv her, men jeg hadde forventet det samme tilbake. Jeg finner som regel bare halvparten av det barnet mitt har med seg (feks, det mangler en sokk, en vott og en genser) og spør jeg etter det så får jeg spørmål tilbake om det er merket. ja, det er det, jeg har lært etter å ha mistet ganske mye. Jeg føler at de mener jeg er den masete mora som tror at personalet bare har mitt barn å pase på. Men det er likevel ingen som kan svare på hvordan dagen har vært. Jeg prøver å oppføre meg, synes de også kunne gjort det. Jeg vet det er flere med meg, og dette vil bli tatt opp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå