Anonym bruker Skrevet 6. september 2011 #1 Del Skrevet 6. september 2011 Altså, greid å tenne på ham selv om dere tydelig ser at han gir F i hvordan han ser ut og ikke orker å prøve en gang? Kjenner jeg er griselei mannen min, vi er ikke 30 en gang, og han gjør visst det han kan for å se ut som han er over 50. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6. september 2011 #2 Del Skrevet 6. september 2011 Haha, morsom overskrift. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6. september 2011 #3 Del Skrevet 6. september 2011 Mannen min blir penere og penere og mer og mer veltrent. Er ikke bare festlig det heller når jeg føler at jeg selv forfaller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6. september 2011 #4 Del Skrevet 6. september 2011 Gud.. hva er det for en ting å si.. Synes mannen min blir finere og finere jeg. Selv om han er litt overvektig og har sine svakheter. Men når man elsker noen, ser man den man elsker, som en helhet. Og da er den personen vakker :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6. september 2011 #5 Del Skrevet 6. september 2011 Så lenge hygienen fortsatt er grei så skulle det meste gå greit, men når tannpuss, barbering og vask ikke gjøres så tror jeg det ville vært umulig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6. september 2011 #6 Del Skrevet 6. september 2011 Hahahaha, dagens beste tråd!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6. september 2011 #7 Del Skrevet 6. september 2011 Ha ha. Jeg mente det faktisk helt seriøst Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6. september 2011 #8 Del Skrevet 6. september 2011 Hehe. Det er jo egentlig tragisk, men gud som jeg lo av denne tråden! Men nei, synes min bare blir kjekkere og kjekkere med årene:) heldigvis ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MMJ Skrevet 6. september 2011 #9 Del Skrevet 6. september 2011 Fantastisk tråd!!! HIHIHIHIH Han blir faktisk kjekkere og kjekkere for hver ryke og hver grått hår han får!!! Mens jeg der i mot.... kremt... har fått hengemage når jeg ligger på siden! Den skal jo bort nå da... men mine rynker er ikke søte for å si det sånn.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6. september 2011 #10 Del Skrevet 6. september 2011 Hahahahahaha, er det MULIG eller? Uff, ikke meningen og le av deg HI, men overskriften var bare så utrolig bra. Har ingen mann så kan desverre ikke hjelpe deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6. september 2011 #11 Del Skrevet 6. september 2011 Min er blitt styggere og styggere, men også rikere og rikere, så jeg holder ut ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6. september 2011 #12 Del Skrevet 6. september 2011 Haha, fantastisk 22:45 Selv har jeg ikke det halmstrået å gripe etter... HI Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6. september 2011 #13 Del Skrevet 6. september 2011 Jeg er så heldig at mannen min blir bare kjekkere og kjekkere, mens jeg selv forfaller.. Han har fortsatt lyst på meg, og elsker meg, så jeg liker å tro at om det hadde vært omvent så hadde jeg ikke brydd meg om det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6. september 2011 #14 Del Skrevet 6. september 2011 hhhahhaha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6. september 2011 #15 Del Skrevet 6. september 2011 Ha ha ha.. holdt på å flire meg ihjel. Og nei... du er IKKE alene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6. september 2011 #16 Del Skrevet 6. september 2011 Hohoho!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. september 2011 #17 Del Skrevet 7. september 2011 HiHhi:)) Jeg tenker nå at eksmannen min er blitt skikkelig gammel. Rynkete og grå i håret i en alder av 34. Jeg er et år gamlere og ser jo bedre og bedre ut:D Vi har tre barn så kanskje han ble slik da han måtte ta seg av de alene annenhver helg? Morsom tråd:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. september 2011 #18 Del Skrevet 7. september 2011 Jeg skulle til å si at jeg synes min samboer blir finere og finere jeg da. Men siden du sier det handler om at han ikke tar vare på seg selv og det liker jeg ikke. Var sammen med en som det viste seg ikke gidda pusse tenner, dusja sjeldent, klippet aldri tånegler eller fingernegler, barberte seg ikke osv. Jeg klarte ikke tenne på han til slutt. Sier seg selv. Er nå sammen med en som faktisk liker å dusje seg og å pusse tenner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. september 2011 #19 Del Skrevet 7. september 2011 Nei min mann blir kjekkere og kjekkere (heller jeg som forfaller ja...) :-) Kan dere ikke trene sammen eller noe da, sånn at du får dratt ham i bedre form? Gitt ham frisørtime i gave etc etc? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. september 2011 #20 Del Skrevet 7. september 2011 Dagens morsomst overskrift! Etter en natt med lite søvn trengte jeg en oppkvikker! :-) Mannen min er heldigvis fortsatt ganske opptatt av å ta seg bra ut selv om han nærmer seg 40. Han er like kjekk som da vi møttes. Heldige meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå