Anonym bruker Skrevet 6. september 2011 #1 Del Skrevet 6. september 2011 ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6. september 2011 #2 Del Skrevet 6. september 2011 Vi lager og spiser middag. Går en tur i vogna om det er fint vær. Syns selv det er deilig å gå litt i frisk luft etter en dag på jobb. Tar han med på lekeplassen her i byggefeltet. Eller så sparker vi ball og leker litt utenfor her. Prøver å være ute uansett vær. Bare ikke øspøs. Han leker litt inne alene, mens jeg gjør huslige sysler eller slapper av. Leser litt bøker med han go leker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6. september 2011 #3 Del Skrevet 6. september 2011 Vel, om våren og høsten er vi ute og leker, eller bare inne og koser oss. Min 1 åring går i naturbarnehage, det betyr at faktisk de yngste er også ute flere timer pr dag hvis været tillater det. Derfor synes jeg det er godt nå om høsten (hvis ruskevær) å bare kose oss inne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6. september 2011 #4 Del Skrevet 6. september 2011 Henger de på en knagg i gangen til det blir leggetid. Så er det rett i seng.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6. september 2011 #5 Del Skrevet 6. september 2011 Hi hi :-) Spiser middag, så leker vi et par timer sammen med storebror på 3 år, og kl 18 er han stuptrøtt og da legges han :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6. september 2011 #6 Del Skrevet 6. september 2011 Stort sett handler vi på vei hjem fra bhg, og lager middag når vi kommer hjem. Så leker vi som regel inne med mindre det er strålende vær ute. Gutten min går i naturbarnehage og de er MYE ute, så jeg syns ikke det er så viktig å være ute i all slags vær når vi er hjemme.. Vi leker som sagt inne, leser bok, leker med lego osv. Han får seg et bad, og så er det kveldsmat og barnetv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå