Gå til innhold

Jordmor

-feb'14-baby på vei❤-

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 13 uker i dag og om en uke skal jeg til jordmor for første gang. Det er holdt av en hel time til meg og det jeg lurer på er hva som skjer første gang hos jordmor?? Det må jo være ganske mye siden jeg skal være der en time?! Setter pris på alle svar:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

for meg ihvertfall var det sjekk av blodtrykk og urinprøve, masse info, og rom for spørsmål :)

Skrevet

Jeg skal på mandag også for første gang. Det er vanlig at de setter av en time første gang.. Tror det er for en del info, urinprøver, målinger og slikt.. Også er det vel sikkert satt av tid om det er noe du lurer på =)

Skrevet

Var hos jordmor idag for første gang, er 12+6 idag og skulle også ha tidlig ultralyd. En utrolig flott opplevelse og jordmor var helt fantastisk!

Jeg følte meg i så trygge hender og ingen spørsmål var dumme. Trodde ikke det skulle ta så lang tid, og følte egentlig ikke at vi hadde vært der så lenge, men nå vi dro hadde vi faktisk vært der en hel time ;-)

Vi gikk igjennom alle papirer, hun tok blodprosenten min og ga med svar på blodprøver som jeg tok hos lege første gang. Hun ville også gjerne vite hvordan jeg hadde det og og det var noe jeg lurte på. Tiden flyr jenter, så en time er ikke så mye som enn tror;-)

Masse lykke til alle sammen, om noen også skal ta ultralyd er det bare å glede seg, er en helt fantastisk opplevelse som topper det meste;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...