Gå til innhold

Er ikke det normalt a?:P

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Var hos helsesøster idag for å få vaksinert jenta vår. Både jeg og pappan til barnet var med.(som også er min samboer......)

Samboer og barnet vårt gikk inn alene først pga jeg måtte ordne noe med de i skranken på legekontoret....

Snuppa var stuuuptrøtt og sint fordi hun ble løftet inn og ikke fikk gå selv inn på kontoret til helsesøster(sprang alle retninger) hehe...

Fikk høre av samboer etter det her at helsesøster hadde spurt om det var noe mellom han og partneren hans(altså meg) som gjorde at hun var så lei seg/engstelig....(nei hun fikk bare ikke gå selv og er stuptrøtt!)

Så fant snuppa seg en tlf som hun ivrig pekte på, da sier HS:" Ja, er det noen som bruker å sitte mye i telefonen kanskje....hum..." i en slik tone at det hørtes ut som vi bare snakket i tlf om dagene....

Deretter babler hun om hva vi gjør når hun er engstelig/redd, og at vi må ikke trøste henne for alt(noe vi ikke gjør heller)...

Hun hadde en slik rar tone under hele besøket at jeg ble nesten irritert...flere slike "stikker" liksom...

Er det ikke normalt at en unge kan ha en dårlig dag/være trøtt og grinete?

"ja ser at hun har grått en del gjennom tidene.."*leser på skjermen...

ja hørt om kolikk?sykehus og plager ellers?

bare irritert her jeg nå hehe:)

Og bare for å ha sagt det så er hun en trygg unge som får mye oppmerksomhet og kjærlighet. Hun virker aldri engstelig annet enn når folk kommer med nåler oppi ansiktet hennes...nei huff gamle gamle dame, burde vært pensjonert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Helsesøster hadde nok vondt i hodet etter skrikingen, og kom med antydninger som hun ikke burde ha kommet med. Hun lengtet nok etter gostolen og strikketøyet.

Du kunne sagt: "Og du lengter etter gostolen og strikketøyet ja? Jeg kan se du er grå i håret og stutt-tjukk" :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

menbarnet vårt skreik bare idet hun kom inn og ble stukket:P etterpå var hu smørblid:P

men var go den du;)at jeg ikke er så snartenkt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...