Anonym bruker Skrevet 6. september 2011 #1 Skrevet 6. september 2011 den moralske biten /respektløst... her har jeg sagt skikkelige stygge ting til samboer når vi har kranglet, og han til meg...noen ting er så ille at jeg blir litt flau og jeg vil ikke si det høy her..men er på nivå med "brenn i helvete" osv.... jeg føler vi har mistet respekten for hverandre..og at vi aldri kan få den tilbake når man liksom har sagt så stygge ting til en annen person, eller fått like stygge ting slengt tilbake selv:(( Samboeren min prater gjerne både nedlatende og stygt til meg, og da blir jeg enda mer sint...så baller det seg på. Har så lyst å dra fra han også...men jeg er redd...livredd..har kun 50% jobb, og kan ikke jobbe noe mer nå. Ellers tro det eller ei er vi snille mennesker:)
Anonym bruker Skrevet 6. september 2011 #2 Skrevet 6. september 2011 Ja, opptill flere ganger. Senest istad spurte jeg hvor lenge han hadde tenkt å forbli gift...
Anonym bruker Skrevet 6. september 2011 #3 Skrevet 6. september 2011 Men det var vel ikke så stygt da? Altså på en måte ja..men du sier liksom ikke, jævla idiot,brenn i helvete, jævla bitch hater deg,dårlig mor/dårlig far...er dette språket jeg prater om..og det er jo flaut! HI
Anonym bruker Skrevet 6. september 2011 #4 Skrevet 6. september 2011 Jo, jeg syns det var ille nok nå. I starten av forholdet vårt så var det mye problemer. Da kom det mye stygge ting ut til hverandre, og jeg har da mer enn en gang sagt at han kan brenne i helvette. Men da har jeg også ment det. Ting har skjedd som har ført til at jeg faktisk ønsket det når jeg har sagt det. Han har kalt meg dårlig mor 1 gang, men det gjør han aldri igjen.... Og nei, selvsagt er det ikke noe hyggelig. Men jeg føler ikke vi har mistet respekten for hverandre likevel, men det gjør jo noe med en..
Anonym bruker Skrevet 6. september 2011 #5 Skrevet 6. september 2011 Tror det er mer normalt enn du tror. Men det er ikke slikt som blir snakket om vet du. Og her inne vill du nok bare høre om "perfekte par" osv.
Anonym bruker Skrevet 6. september 2011 #6 Skrevet 6. september 2011 Jeg har kalt an dårlig far mange ganger, og han sier det bare for å beskytte seg selv, det tar jeg meg ikke nær av, han vet jeg er en god mor og jeg er mer med barna enn han! Men brenn i helvete ja, og enda verre...men er nok kanskje slik at det er mer vanlig at man skulle tror ja..men ikke bra! Ja det gjør noe med en..enig!! Kan jeg spørre hva dere krangler mest om 19.55? Hilsen HI
Anonym bruker Skrevet 6. september 2011 #7 Skrevet 6. september 2011 Jepp- men her i hus er det mest jeg som får stygge kommentarer.. Jævla fitte, æsssj så ekkel du er, blir kvalm av deg, stygge svin.. Osv.. Kun når han blir dritsur eller kjempe irritert over noe,og han er like snar å be om unnskyldning.. Men det stikker litt, selvom det blir sagt i forbannelse..
Anonym bruker Skrevet 6. september 2011 #8 Skrevet 6. september 2011 Huff 20.06 Forsvarer du deg ikke da?? HI
Anonym bruker Skrevet 6. september 2011 #9 Skrevet 6. september 2011 V i har nok gått over streken mer enn en gang, begge to. Har nok mistet litt respekten for hverandre når vi krangler, og sier begge to ting vi skulle ha hatt usagt. Sårende ting... Ting man virkelig ikke bør si. Men man mener det jo og føler det slik der og da. Vi kan rett og slett ikke krangle på en ordentlig måte, vi. Vet ikke om det er vanlig eller ikke, jeg...
Anonym bruker Skrevet 6. september 2011 #10 Skrevet 6. september 2011 Jepp! Helt normalt! VI tar oss i det da...
Anonym bruker Skrevet 6. september 2011 #11 Skrevet 6. september 2011 Normalt? Er vi unormale da, som aldri har sakt et stygt ord om/til hverandre gjennom 15 år? Mannen min spurte en gang at jeg var "helt knepp", og da begynte jeg nesten å le, for det er det styggeste han noen gang har sakt til meg.. Da kranglet vi.. Vi er mye uenig, men vi er aldri ufine eller usaklige. Hadde han kalt meg fitte elller hore eller stygge ting så ville jeg gått fra han. det ville jeg ikke funnet meg i, og det ville såret meg så mye at jeg hadde gått..
Anonym bruker Skrevet 6. september 2011 #13 Skrevet 6. september 2011 Pøh, vi har det også sånn som 20.46, det styggeste vi har sagt til hverandre er vel noe a la "åh, så jævlig teit du er", eller noe. Vi krangler sjeldent, men når vi gjør det, er det ALDRI bruk av slike ting som beskrives over. Jeg hadde aldri noensinne tillatt at noen snakket til meg på den måten, hverken venner, mann eller unger- og jeg har aldri heller kranglet slik med noen. Det handler om respekt, og hva man tillater i sitt forhold. Jeg nekter å tro at det er sunt å behandle hverandre på den måten. Det må da gjøre noe med følelsene for hverandre etterhvert? Og hva lærer man ungene om de får med seg at foreldrene snakker slik til hverandre? Jeg elsker mannen min, respekterer ham som menneske, og han er min beste venn, hvorfor i all verden skulle jeg da ville gå inn for å såre ham og fortelle ham at jeg hater ham og det som verre er? Krangle gjør vel alle iblant, men det er trist når voksne mennesker ikke kan behandle hverandre med respekt.
Anonym bruker Skrevet 6. september 2011 #14 Skrevet 6. september 2011 Vi kan være veldig stygge med hverandre.. Det sambo pleier å si mest når han er sint er jævla megge. For en liten stund siden, vi krangla så busta føyk. Han sa jævla megge et eller annet, jeg ble så provosert og slang tilbake "Hold kjeften på deg a, jævla gubbefaen!!" Det ble helt stille og vi kikka litt rart på hverandre før vi spruta ut i latter begge to! Var så komiskt på en måte. Vi er heldigvis veldig flinke til å være gode med hverandre etterpå også, ber ordentlig om unnskyldning og koser med hverandre.
Anonym bruker Skrevet 6. september 2011 #15 Skrevet 6. september 2011 Krangler stort sett vær dag når han er hjemme fra sjøen, men d er pga tålmodigheta hans,sinne og den verbale nedlatenheten hele tiden. han sier unnskyld da. men d har gått så langt at jeg orker ikke høre på han nå lenger rett å slett. han sier veldig stygge ting, å jeg svarer me samme tonen. har d ikke vert for at vi har barn sammen osv så tror jeg rett å sett at jeg ikke har bodd sammen me han.
Anonym bruker Skrevet 6. september 2011 #16 Skrevet 6. september 2011 Jeg gikk nylig fullstendig i vranglås og lirte av meg ting jeg ikke engang ante at jeg tenkte. Verste var at det kom servert på en så uspiselig og respektløs måte at jeg krymper meg av å tenke på det. På toppen av det igjen var en felles venn tilstede. Jeg har aldri mistet kontrollen så til de grader og håper at det ALDRI skjer igjen.
Anonym bruker Skrevet 6. september 2011 #17 Skrevet 6. september 2011 Nei. Vi krangler lite og hvis vi diskuterer er vi saklige. Dere høres veldig umodne ut.
Anonym bruker Skrevet 6. september 2011 #18 Skrevet 6. september 2011 Ja, her gauler spesielt jeg masse drit. Uff... JEg vil ha det som 20:58. Så nå er det skjerpings!!
Anonym bruker Skrevet 6. september 2011 #19 Skrevet 6. september 2011 haha, soory jenter at jeg ler! men nå ble jeg glad for å høre at det ikke bare er vi, at vi kanskje ikke er så unormale?? Hilsen psyko bitchen som er sammen med den jævla drittsekken uten sosiale antenner! hihi:) HI
Anonym bruker Skrevet 6. september 2011 #20 Skrevet 6. september 2011 HI er du sikker på at du ikke er meg? Haha.. siste setningen din der er nemlig om oss her i huset
Anonym bruker Skrevet 6. september 2011 #21 Skrevet 6. september 2011 Uff ja, jeg har noen ganger sagt skikkelig stygge ting til samboeren min.. Ikke så mye "dra til helvete" og sånt, men andre ting jeg vet sårer.. Som at han ser ut som en dass og sånt. Herregud, skikkelig barnslig og jeg blir flau og lei meg av å tenke på det nå.. Vi sier alltid unnskyld etterpå da, og blir stort sett raskt venner igjen, men det er jo ikke noe gøy likevel.
Anonym bruker Skrevet 6. september 2011 #22 Skrevet 6. september 2011 føler det er stor forskjell på par sånnsett... fetteren min og dama hans er sånn som "dere andre" som sier mye stygt, men blir venner igjen. jeg blir rett og slett helt paff og noen ganger sjokka av å høre på dem.. men det er sånn de har det, og hvis det funker for dem, så gjør det jo det. her har vi faktisk aldri kranglet. det nærmeste vi kommer er en gang jeg husker jeg ble skikkelig pissed på ham pga noe som viste seg å være en misforståelse. da sa jeg noe sånn som "åja, du bare valgt å blåse i avtalen vår i dag?". det er nok det styggeste som har blitt sagt mellom oss, i løpet av våre syv år sammene. jeg hadde blitt ufattelig lei meg hvis han hadde kalt meg jævla fitte eller psyko bitch. men det er nok fordi vi er kjærester på en helt annen måte, bare. ordene mister jo tyngde hvis de blir sagt oftere, mens hvis jeg hadde kalt samboeren min jævel eller noe sånn, hadde han nok blitt ganske overrasket og såra ja. dumt hvis du føler dere mister respekten for hverandre når dere holder på sånn. kanskje dere skulle tatt en liten prat om det når dere ikke krangler en gang? ala "skal vi forsøke å gjøre noe med måten vi snakker til hverandre på?" overraskende å se at så mange har det i kjeften!
Anonym bruker Skrevet 6. september 2011 #23 Skrevet 6. september 2011 Vi sier også ofte stygge ting til hverandre. Kan ha virkelig hissige krangler hvor vi lirer av oss mye stygt. Vi har begge temperament og jeg vet at vi aldri kan ha et forhold hvor vi aldri krangler og kun snakker pent til hverandre. For meg høres det faktisk litt kjedelig ut. Dessuten tror jeg en god krangel er sundt jeg, men vet vi ofte går over streken med tanke på hva vi sier til hverandre...men det stikker kanskje heller ikke så dypt da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå