Anonym bruker Skrevet 6. september 2011 #1 Del Skrevet 6. september 2011 Hva skal en stakkar gjøre da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6. september 2011 #2 Del Skrevet 6. september 2011 Er ikke bare jeg som så at det andre innlegget forsvant altså... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6. september 2011 #3 Del Skrevet 6. september 2011 Nei, var jeg som la ut det også, men det ble jo bare borte!! Og jeg trenger seriøst hjelp!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6. september 2011 #4 Del Skrevet 6. september 2011 sikkert en Modde som klødde litt ekstra i fingrene. Angående kona, gi henne et spark bak, og 2paracet + en kald dusj. Burde gjøre susen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6. september 2011 #5 Del Skrevet 6. september 2011 Kast henne på dør, er ikke håp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6. september 2011 #6 Del Skrevet 6. september 2011 Skal faen meg be om et skikkelig nummer og en blowjobb før jeg setter a på dør ja!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6. september 2011 #7 Del Skrevet 6. september 2011 Hu er sjikkelig sjuk om hu er avhennngig av bimmmm bomm bomm, senn henne til en sykolog eler en psikiater, du bure være sjikkelig beskymret for hene, så sener du hene til et psikriatisk sjykehus, son at de får tatt noen blodprøver Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6. september 2011 #8 Del Skrevet 6. september 2011 hehehe skikkelig GOD bim humor.. olalala Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6. september 2011 #9 Del Skrevet 6. september 2011 Du kan bruke henne til å lage garnnøster med, som du deretter bruker til å strikke et tørkehonkle. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6. september 2011 #10 Del Skrevet 6. september 2011 Jei ville heler vurdert å strike ett forumtroll Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6. september 2011 #11 Del Skrevet 6. september 2011 Be a stoppe nå!!!!!!! Så fort barnet er ute så hiver hu seg over dib, og hu blir ikke noe bedre av det. Dupp a i sjøen å tørk a med et reima-honkle (kommer aldri til å bli tørr med, for reima trekker ikke vann), tre på a ei sametruse og send a til svigermora hennes (for hun er sikkert ei heks) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6. september 2011 #12 Del Skrevet 6. september 2011 Hehe, anonym 20:16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå