Gå til innhold

Er du blodgiver?

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Det er jeg:) Har bare rukket å gi blod en gang foreløpig, menhar meldt meg opp til max antall ganger man kan gi i løpet av et år:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, men meldte jeg opp til det, men desverre kan de ikke ta blodet mitt pga medisiner jeg bruker. Synes det er flott at du gir! Det trengs mange blodgivere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Meldte meg i sommer, og hadde time til registrering for et par uker siden. To dager før oppdaget jeg at jeg er gravid igjen.. Så foreløpig er det lagt på is :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har prøvd meg som blodgiver, men har aldri fått gitt blod p.g.a graviditet, amming, munnsår, sydd, tatt paracet osv. :)

Nå har jeg lagt det på is... Den ene sykepleieren i Blodbanken mente det kanskje ikke var meningen at jeg skulle gi blod. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja er blodgiver :D fikk bare gitt en gang så fant jeg ut at jeg var gravid! men nu når æ e ferdig å amme, så e d bare å begynne å gi igjen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei. Jeg har vel egentlig aldri kunnet være det, med mulig unntak av en kort periode på ca et halvt år-år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja har vært snart ett år nå. Anbefales altså. Er sååå koselig disse damene som tapper blod, og man blir så godt tatt vare på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meldte meg som blodgiver, og ble oppringt for å komme å gi blod.. Men når alt er rigget til, og jeg ligger i stolen klar for å bli stukket, så viser det seg at blodårene i armene mine er for tynne til nåla.. Står som katastrofeblodgiver da, siden de kan gå inn i lysken, men det gjør de kun om det skulle bli akutt.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er "klargjort" for å gi, men de ville at jeg skulle vente inntil jeg ar ferdig med å få barn, da det kunne påvirke min fertilitet. Tipper jeg setter igang når jeg er ferdig med å amme jenta som kommer i november.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En liten oppmuntring til alle dere som er blodgivere er å også melde dere inn i Benmargsgiverregisteret :)

Gjør det neste gang dere er i Blodbanken!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...