Anonym bruker Skrevet 6. september 2011 #1 Del Skrevet 6. september 2011 Det er jeg:) Har bare rukket å gi blod en gang foreløpig, menhar meldt meg opp til max antall ganger man kan gi i løpet av et år:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6. september 2011 #2 Del Skrevet 6. september 2011 Ja, det har jeg vært noen år nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6. september 2011 #3 Del Skrevet 6. september 2011 Nei, tør ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6. september 2011 #4 Del Skrevet 6. september 2011 Nei, men meldte jeg opp til det, men desverre kan de ikke ta blodet mitt pga medisiner jeg bruker. Synes det er flott at du gir! Det trengs mange blodgivere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6. september 2011 #5 Del Skrevet 6. september 2011 Får ikke lov. Utestengt på livstid da jeg bodde i England under kugalskapen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6. september 2011 #6 Del Skrevet 6. september 2011 skal gi for første gang i morgen :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6. september 2011 #7 Del Skrevet 6. september 2011 Får ikke lov. Ikke nå, aldri... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6. september 2011 #8 Del Skrevet 6. september 2011 Meldte meg i sommer, og hadde time til registrering for et par uker siden. To dager før oppdaget jeg at jeg er gravid igjen.. Så foreløpig er det lagt på is Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6. september 2011 #9 Del Skrevet 6. september 2011 jepp, jeg er blodgiver og samler på fiiiine mummikopper Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6. september 2011 #10 Del Skrevet 6. september 2011 Skulle gjerne vært, de vil jo gjerne ha oss med blodtype 0 Rhesus minus, men jeg får ikke lov pga sykdom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6. september 2011 #11 Del Skrevet 6. september 2011 Skulle gjerne, men jeg prøvde kokain en gang for 10 år siden.. Jeg synes det er veldig strengt med visse ting altså. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6. september 2011 #12 Del Skrevet 6. september 2011 Har prøvd meg som blodgiver, men har aldri fått gitt blod p.g.a graviditet, amming, munnsår, sydd, tatt paracet osv. Nå har jeg lagt det på is... Den ene sykepleieren i Blodbanken mente det kanskje ikke var meningen at jeg skulle gi blod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6. september 2011 #13 Del Skrevet 6. september 2011 Ja er blodgiver fikk bare gitt en gang så fant jeg ut at jeg var gravid! men nu når æ e ferdig å amme, så e d bare å begynne å gi igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6. september 2011 #14 Del Skrevet 6. september 2011 Ja, har vært siden jeg var 18. Men nå er jeg gravid, og tar en pause.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6. september 2011 #15 Del Skrevet 6. september 2011 Ja, det gikk overraskende enkelt og greit og veldig koselig miljø der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alva♂️♂️♂️♀️ Skrevet 6. september 2011 #16 Del Skrevet 6. september 2011 Nei. Jeg har vel egentlig aldri kunnet være det, med mulig unntak av en kort periode på ca et halvt år-år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6. september 2011 #17 Del Skrevet 6. september 2011 får ikke lov pga sykdom. men skulle gjerne bidratt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6. september 2011 #18 Del Skrevet 6. september 2011 Nope. Er ikke engang organdonor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6. september 2011 #19 Del Skrevet 6. september 2011 Jepp. Er O- så jeg gir så ofte jeg kan. Gir trombocytter og plasma ca hver tredje uke, og fullblod tre ganger i året. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6. september 2011 #20 Del Skrevet 6. september 2011 Ja har vært snart ett år nå. Anbefales altså. Er sååå koselig disse damene som tapper blod, og man blir så godt tatt vare på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6. september 2011 #21 Del Skrevet 6. september 2011 Meldte meg som blodgiver, og ble oppringt for å komme å gi blod.. Men når alt er rigget til, og jeg ligger i stolen klar for å bli stukket, så viser det seg at blodårene i armene mine er for tynne til nåla.. Står som katastrofeblodgiver da, siden de kan gå inn i lysken, men det gjør de kun om det skulle bli akutt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6. september 2011 #22 Del Skrevet 6. september 2011 Jepp, gir trombocytter/blodplater, og har vært giver noen år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6. september 2011 #23 Del Skrevet 6. september 2011 Nei regelverket tillater ikke tidl kreftpasienter å gi, men skulle gjerne ha gitt da jeg er 0- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6. september 2011 #24 Del Skrevet 6. september 2011 Jeg er "klargjort" for å gi, men de ville at jeg skulle vente inntil jeg ar ferdig med å få barn, da det kunne påvirke min fertilitet. Tipper jeg setter igang når jeg er ferdig med å amme jenta som kommer i november. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6. september 2011 #25 Del Skrevet 6. september 2011 En liten oppmuntring til alle dere som er blodgivere er å også melde dere inn i Benmargsgiverregisteret Gjør det neste gang dere er i Blodbanken! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå