Gå til innhold

det sies at jeg har pcos, men vet ikke, bør jeg ta en graviditetstest


musikkjenta28

Anbefalte innlegg

hei alle sammen, jeg fikk vel påvist pcos for 5 år siden pga utegelmessig mens, dem fant ut at jeg har cyster på eggstokkene, og litt overvektig og uregelmessig mens.

 

men det var alt så hu spesialisten jeg snakket emd for 2 år siden mente jeg ikke hadde det pga ikke hårvekst, ikke feil med stoffskifte og ikke høyt blodtrykk osv.

 

fikk meg type for 2 mnd siden, men dumme meg har tenkt at siden jeg ikke har blitt gravid i tidligere forhold så blir jeg vel ikke det nå heller.

 

er mye styr med han og meg nå for tiden, han har begynt i ny jobb, kjører langt om dagen og sliten på kveldene og han føler jeg maser på han når han er på jobb, så er frustrert for tenker hvis jeg ikke tar kontakt så glemmer han meg liksom.

 

så eneste som mangler nå er at jeg er gravid, hadde mensen sist i slutten av juli, før der så hadde jeg den i juni så vært litt mer regelmessig.

 

bare veldig frustrert for tiden

 

hilsen en litt trist jente

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det at du evt har pcos eller cyster på eggestokkene betyr ikke at du ikke kan bli gravid..

 

Jeg hadde cyster på eggestokkene..ble likevel gravid med min datter..

 

Høres vanskelig ut.. ville tatt en test om jeg var deg..og så håper jeg du får det svaret du ønsker!

 

Lykke til! Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tusen takk, får kjøpe en i morgen å ta en torsdag, har sjekket meg til lege for en stund siden og dem tok test, var ikke gravid da, men føler meg litt uvel liksom

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:) Gjør det! Uansett så ordner det seg;) Og et barn er jo en velsignelse.. ihvertfall om man har pcos og cyster.. Med mindre du føler det helt motsatt da;)

 

lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

typen sier liksom at det ikke passer nå, vi har vært sammen i 3 mnd, og han har og 2 barn fra før liksom. så litt styr kan du si, huff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også pcos... Og barn har jeg ;)

 

Pcos er ALDRI en grunn for å unngå prevensjon :P ( fikk jeg lære)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ligge rpå sofan nå med kraftige magesmerter, men det kan vel hende det er mensen, føler jeg skal kaste opp nesten hele tiden, dette er vel ikke normalt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er bare redd for å ta test, redd for hva den viser, sannsynligheten for at jeg er gravid er nok 0 men. hva test anbefaler dere meg event å ta? er en rfsu like sikker som clearblue?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...