Gå til innhold

er jeg gravid montro?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, er 3 dager til forventet mens, men siden jeg er skremmende utolmodig så tenker jeg at jg får bruke disse 3 dagene til å skravle her inne :)

Siden jeg har prøvd å bli gravid en stund og mistet 2 ganger så blir man ganske desperat og tror alt alt er ett tegn på graviditet (er sikkert ikke den eneste hihi)

men dette er hvordan formen er:

Kvalm stort sett hele tiden,

null matlyst men veldig snopsyk

hvit tykk utflod (har aldri utflod til vanlig, eller iallefall ikke som syns/kommer ut fra "hjemmet sitt")

vondt i korsryggen

hosta igår og fikk SKIKKELIG krampe i magen som gikk over etter ca 20 sekunder..

trøtt hele tiden (vet det kan vær fordi jeg jobber mye for tiden men læll..)

hva tror dere? Er det bare jeg som er gæren denne mden også?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Glemte å skrive at jeg for noen dager siden hadde en bitteliten blødning, varte ikke mere enn mellom 2 dobesøk omtrent..

Skrevet

Spennende. Du har hvertfall en del symptomer. Jeg er nå i uke 15 av mitt 3.svangerskap. Hang her inne på bli gravid i 14 pp før spiren satt.

Jeg hadde få symptomer før ikm .

Du beskriver kramper i magen. Jeg følte at jeg strakk noe nederst i magen når jeg reiste fort eller viss jeg hostet eller nøs. Måtte krøke meg sammen og reise meg sakte, da gikk det bedre. Ellers hadde jeg ømme bryster. Jeg testet positivt 2 dager før ikm:-) Lykke til med testing

Skrevet

Takk for svar :)

Kjenner til disse krampene som er ubehagelige.. de kunne jeg vært uten altså! hehe

og idag så tok jeg en røyk på jobb (prøver iherdig å slutte men ikke lett i ett røykemiljø på jobb men lover å slutte om jeg er gravid altså)

og jeg fikk aske i munnen altså ett mikroskopisk askeflak og jeg brakk meg som bare rakkeren.. var helt merkelig..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...