Gå til innhold

Anbefales å se innen man velger vaksiner:

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kom med noe nytt, kom med noe dokumentasjon, kom med noe overbevisende, kom med noe i det hele tatt som kan underbygge påstandene dine om at vaksiner ikke virker, er farlige og svekker den generelle helsetilstanden. Bare ett lite bevis. Ett -1- eneste.

;Men neida... spamfabrikken m3x fortsetter å opprette nye innholdsløse poster uten innhold og substans. Klarer man ikke svare på et spørmål i en tråd oppretter vi bare en ny. Eller klipper og limer inn masse sprøyt som tar så mye plass at man motparten gir opp å lese. Veeeent litt, dette virket kjent. Gish-gallopp heter dette, du trodde du skulle lure oss nå ;)

Kanskje du skulle tatt deg en god kopp kaffe og satt deg ned og sett linken, MortenO? Det hadde du hatt godt av. Ikke det? Lettere å fyre løs på "prinsippielt grunnlag"? Men linken er ikke personlig lagt ut til deg, MortenO. Den er et bidrag til alle foreldre som søker mer og bred informasjon. Og som letter bittelitt på skylappene sine. Dine er stivnet solid fast, vet jeg...

Som om mamma-x-3 noensinne leser noen av våre lenker...

Da jeg begynte å svare henne her inne, la jeg ut en lenke til et Cochrane-review. Debatten fortsatte sin vante gang, men da jeg selv skulle sjekke lenken jeg hadde lagt ut, viste det seg at den ikke fungerte. Dette reagerte selvsagt ikke mamma-x-3 på, hun hadde naturligvis ikke lest det jeg viste til. Hun krever selvsagt selv at alle må lese det HUN viser til, og får dette til å høres rimelig ut i sitt eget hode - samtidig som hun anklager alle andre for å ha "skylapper". En slik logikk er helt hinsides, uansett hvilket standpunkt man måtte ha.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...