Anonym bruker Skrevet 6. september 2011 #1 Del Skrevet 6. september 2011 har ekstremt mye kløe, og fikk påvist litt høye lever verdier i helgen, får lite søvn pga urolige ben, pluss at bena er sten harde pga altfor mye vann, men har ikke noe sv.forgiftning. Jeg blir snart gal! finnes det en sjangs for å grine seg til en ev. tidligere igangsetting ? noen som har klart det ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6. september 2011 #2 Del Skrevet 6. september 2011 Ojojoj, så mange forkortelser! :-0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6. september 2011 #3 Del Skrevet 6. september 2011 Yes jeg fikk med begge mine barn. Du må si du klør deg nesten til blods å at du ikke sover i det hele tatt.. Da blir du satt i gang Mine kom i uke 36 og 37. Men jeg hadde det kraftig da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6. september 2011 #4 Del Skrevet 6. september 2011 mulig det, men du skjønte spørsmålet, de forkotelsene er vel ikke akkurat nytt for deg ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6. september 2011 #5 Del Skrevet 6. september 2011 takk 18.20 ! det er så ille til tider at jeg begynner å blø. har fått noen tabletter for det som vistnok skal hjelpe til med å gjøre meg trøtt i tillegg, men det hjelper ikke gubben satt oppe i hele natt for å hjelpe meg med å sovne, maserte bena mine i flere timer, pluss at han kjefter på meg hver gang jeg klør! hehe føler at jeg ser ut som en med skabb til tider! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6. september 2011 #6 Del Skrevet 6. september 2011 Har du o.kontrol i morgen er du vel 14 dager over ul termin så da kan du forvente å bli satt i gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6. september 2011 #7 Del Skrevet 6. september 2011 nå er det nye regler så er overtidskontroll etter 7 dager :/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå