Gå til innhold
Det blir noen minutter nedetid og ustabilitet i perioden 10:30-11:00

Er det mulig??? Ikke tåle at andre kropper er finere enn sin egen???

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

hehehehe.. jeg må bare le av tråder som den puppetråden om nabodama...

HUSK DET - der er ALLTID noen som ser bedre ut enn en selv. Uansett hva, for det har også med øyet som ser.

Og om en ikke tåler dette, så har det med selvtillit og selvbilde å gjøre, ikke partneren.

Jeg vet nesten ikke hva jeg mer skal si her... hjelpes, rett og slett........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, det er sant, men det er ganske ufint av en å kommentere andres kropp med beundring foran partneren sin. Faktisk litt respektløst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Absolutt, direkte tankeløst. Enda verre er det å skulle hevne seg for sånt noe ved ikke å forsøke å lage en baby. Da er det litt sykelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå gi deg nå-det er davel ikke vanlig å synes det er greit at partner kommenterer kroppsdelene til andre.

Jeg hadde blitt forbannet over den pur menglende respekten han faktisk hadde hatt for meg hadde min type gjort noe slik og mine pupper er over gjennomsnittet fine. Det går jo ikke på det. Respekt har man rett til å forvente.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han sa da vel ikke at de var finere enn hennes heller, bare at de var fine. Klart man mister lysten av slik, men bare for noen timer. Tror ikke jeg hadde gått rundt og furtet i flere dager hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

helt enig , jeg har venninner som klager å syter over et pittelite strekkmerke og at de ikke har gått ned den siste kg i svangerskapet.

jeg har så mye strekkmerker at jeg er sikker på at jeg kan navngi alle elver og innsjøer i norge. det eneste jeg har å si til gubben er: what you see is what you get.

jeg har aldri hatt noen planer om å bli en glamourmodell og har heller gått til innkjøp av en snasen badedrakt så bring it on !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uansett, så sa han aldri at nabodama sine bryst var penere, han nevnte bare at de var fine.. Istedenfor å si det til han der å da, så hjelper det SÅÅÅÅ mye mer å sitte her inne og sutre for det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At andre er finere enn meg er ok. Men jeg kommer ikke helt i stemning for kjærleik av å høre på at mannen beundrer andres kvinners kropper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei 18.38 svarte på riktig trår, for strekkmerger og vekt har også med utseende å gjøre, ikke bare pupper og romper, det går på selvtillit. som denne tråden igrunn handler om, den handler ikke kun om denne som så frustrert ikke har lyst til å pule på gubben fordi han synes naboen har fine pupper.

da tror jeg du skal lese tråden engang til. og heller skrive en kommentar som går på dine egne vegne og ikke andres.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, men poenget er vel ikke OM det finnes penere kropper eller ikke. Mer om samboer mann må påpeke det overfor sin kjære...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...