Småbruk Skrevet 6. september 2011 #1 Del Skrevet 6. september 2011 jeg blir gaaaal! Har fått så mange hudormer etter fødslene, synes det er verre enn noen sinne nå, kan klemme ut flere hver eneste kveld. Og fjerner jeg dem ikke så blir de jo der i ukesvis, og blir bare større eller så blir det kviser av det... Renser og styrer, men de kommer jo heeeele tiden!!! mest hvite "ormer", noen svarte prikker på nesa. Tips anyone??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille sprelle Skrevet 6. september 2011 #2 Del Skrevet 6. september 2011 Hormonene dine er på vei på plass og i løpet av 2 år er du så god som ny når det gjelder dem. Sminke som dekker ansiktet er med på å tette porene og vil lettere gi hudormer og kviser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småbruk Skrevet 6. september 2011 Forfatter #3 Del Skrevet 6. september 2011 Men det er jo mer enn to år siden jeg fikk ungene! Buhuu. He he, kanskje ikke så store verdensproblemet men har jo pokker meg mer urenheter nå enn da jeg var i tenårene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meg & to små vampyrer Skrevet 6. september 2011 #4 Del Skrevet 6. september 2011 Mine kviser er mye verre to år etter siste fødsel enn før noen graviditeter., Haka og øverst på ryggen. Stygt og så vondt... Når blir det bedre? Blir det noensinne bedre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå