Gå til innhold
Det blir noen minutter nedetid og ustabilitet i perioden 10:30-11:00

Uenighet med mannen her, forventer dere å få en oppmerksomhet på bryllupsdagen deres eller ikke? Eller

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nei, det forventer jeg ikke.

Hvorfor i all verden skulle jeg hatt mer rett på en gave enn han? Vi er da like mye gift og har like mye bryllupsdag. Det hender at vi velger å feire det ved å gå ut og spise sammen, men ingen av oss forventer gave av den andre.

Du vet hva bryllupsdagen er eller? Siden du tydeligvis mener du er den eneste som skal bli sett og gratulert og gitt oppmerksomhet den dagen.. *kremt*

Hvis jeg hadde fått en ring på fingern så hadde jeg kanskje ment noe annet, men nå tror jeg ville blitt glad for bare ringen jeg. Sukk...

Jeg og mannen min har ordningen at vi går ut å spiser sammen bare vi to den dagen. Vi har det meste så trenger ingen gave. Vi bruker heller pengene på en bedre middag

Annonse

Jeg forventer ingenting, men vi feirer litt "runde" dager, som 1, 5, 10 og 15 år med å gå ut og spise og kose oss. Ingen gaver blir utvekslet, men det er jo opp til hvert enkelt par å bli enige om hvordan man ønsker å markere slike dager.. :)

Hehe - forventer at han husker å si gratulerer med dagen når jeg leser opp melding fra svigermor har sendt sms og minner meg på at vi har bryllupsdag fordi hun skriver gratulerer med dagen til oss!

Nei, jeg forventer ingenting. De fleste gangene har jeg glemt hele dagen for å være helt ærlig. Er ikke så veldig fan av blomster heller for den saks skyld ;-)

Bryllupsdagen handler ikke bare om deg.

Dere begge giftet dere den dagen så om det skal utveksles noen gaver så gjelder det begge og ikke kun deg.

Vi gir hverandre hverken gaver eller blomster på bryllupsdagen, vi går ut og spiser og så ser vi på en film vi så på bryllupskvelden..

Vi kjøper ikke gave til hverandre. Bare tull.

Vi går ut og spiser. Nå som vi har barn blir de med.

Etter at vi giftet oss har vi også kuttet ut å markere dagen vi ble sammen. Før gikk vi ut å spiste denne dagen.

Forventer mannen din gave HI?

Annonse

Jeg får ikke gave, og det får ikke mannen min heller.

Men vi markerer det litt likevel, er jo bursdagen til ekteskapet vårt ;)

En av oss kjøper gjerne blomster for å pynte opp litt på bordet, noen ganger har begge kjøpt blomster. Vi er rett og slett litt kjærlige og snille med hverandre den dagen..

Da vi hadde 10 års bryllupsdag gikk vi ut og spiste en bedre middag.

Jeg forventer ikke mer oppmerksomhet enn han nei, hvorfor skulle jeg det?

HI her,

Nei han forventer ikke gave, men han mener nok at hvis jeg skal ha en overasskelse, blomster etc, ja hvorfor skal ikke han ha? Tror vi går for den løsningen å ikke gi hverandre noe oppmerksomhet utenom vanlig høflighet. Det er lett at dagen blir ødelagt hvis man forventer noe som ikke skjer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...