Anonym bruker Skrevet 6. september 2011 #1 Del Skrevet 6. september 2011 Jeg har fått beskjed om å ta blodprøver 3.syklusdag, men jeg begynner alltid med litt småblødninger før mensen virkelig begynner, så når skal jeg regne første syklusdag, i går da jeg blødde litt, eller i dag når jeg blør mer? Noen som vet om det koster noe å ta de prøvene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6. september 2011 #2 Del Skrevet 6. september 2011 Dytt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6. september 2011 #3 Del Skrevet 6. september 2011 Koster 94 kr, sånn ca. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6. september 2011 #4 Del Skrevet 6. september 2011 og ta de 3. dagen når du har fått mensen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6. september 2011 #5 Del Skrevet 6. september 2011 Takk! Men hva skjer om jeg tar prøven i morgen, da det kanskje egentlig er bare 2.syklusdag, siden jeg ikke har mulighet på torsdag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6. september 2011 #6 Del Skrevet 6. september 2011 jeg vet ikke nøyaktig hva som skjer, men jeg vet at det ikke er anbefalt, fordi man da kan få feil resultat. Jobbet på legekontor tidligere, og legene var veldig strikte på det. Men som sagt, vet ikke hvorfor det var sånn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå