Gå til innhold
Det blir noen minutter nedetid og ustabilitet i perioden 10:30-11:00

Da er jeg tilbake i til den gamle formen igjen :-(

Anbefalte innlegg

Januar ble jeg sykmeldt, var da konstant svimmel, kvalm og sliten - utbrent sa legen. Begynte på jobb igjen rett etter påske, da på ei annen avd hvor det er mye roligere, og alt funket perfekt, storkoste meg på jobb, og gledet meg for hver dag (noe jeg ikke gjorde før på den andre avd).

For en mnd siden så måtte jeg igjen tilbake til min avd hvor jeg var først, noe jeg ikke syntes noe om (og det vet sjefene mine, men manglet folk der), har det nå helt forferdelig på jobb igjen, takler ikke å være på den avd med så mye fart, føler at jeg ikke strekker til i det hele tatt, og sliter med å jobbe sammen med kollegaene mine der.

I sommer mistet jeg spiren min, noe som de antok var på grunn av stress, er derfor blitt ekstra sårbar føler jeg.

Har grått masse, både på jobb og hjemme fordi jeg sliter så mye, er igjen konstant kvalm og svimmel, klarer ikke å være fokusert, føler jeg går i ei egen boble, trekker meg unna de andre.

Har lyst til å dra til legen, for er så elendig form, men så er jeg redd for at de andre skal tolke det slik at jeg blir sykmeldt for å at jeg ikke får det som jeg vil. Men jeg har virkelig prøvd å gjøre det jeg kan for at det skal funke, men jeg blir bare dårligere og dårligere for hver uke som går.

Skal til å selge hus, og vet ikke ennå hvor det blir å kjøpe nytt hus, så derfor kan jeg ikke få meg ny jobb før det er avklart.

Noen tips til hvordan jeg kan få ting til å funke?

Fortsetter under...

Husker jeg deg fra et annet innlegg? Om hvordan sjefen ville bytte avdeling på deg?

Vel, da får hun se hvordan det gikk. Hadde sykemeldt meg på dagen. Hadde ikke brydd meg så mye om hva andre tenker om den saken. Jeg personlig hadde nok byttet jobb asap.

Har skrevet om det før ja.

Tenker også litt slik at jeg blir sykmeldt så får hun se hvordan det gikk, for hvorfor skal jeg la jobben ødelegge meg, når de "driter" i hvordan jeg har det..?!?

Er vanskelig å finne andre jobber her, har letet hver dag i det siste.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...