Mamma`n til Ole Kristian Skrevet 6. september 2011 #1 Skrevet 6. september 2011 Vår Mini heter Ole Kristian. Men da han var mindre kalte faren til ei venninne av meg han for Brutus, så vi kaller han det noen ganger. Min venninne synes det ikker noe pent og er så redd vi skal kalle han det for mye....hehe:) Men han er jo vår Brutus da......
C.L.H85 Skrevet 6. september 2011 #2 Skrevet 6. september 2011 Vi har hatt/har mange; "Lille drue, Trulta, Trude lutt, selungen og klompen til mamma;)
Valiana Skrevet 6. september 2011 #3 Skrevet 6. september 2011 Da hun bodde i magen kalte vi henne "Lille Frøken", og det ble brukt mye den første måneden også. Ellers kalte jeg henne Pompel en stund, synes hun lignet sånn på Pompel i pompel og pilt, med sånne hengekinn... ;-) For tiden tror jeg ikke det er så mange kallenavn i bruk, men LilleVenn blir nok brukt en del, og på skøy "Tjokkebolla" og "Goklumpen"... :-)
LoveInMyTummy Skrevet 6. september 2011 #4 Skrevet 6. september 2011 Klumpen, kråkebolla og bolla. Hun er så herlig god og rund:)
kinaputten Skrevet 6. september 2011 #5 Skrevet 6. september 2011 her går det i Basse, BasseKai eller BassiKai og en hel del andre alt etter hva han holder på med. Mannen min kaller han for louis oosthuizen og spøker med at jeg nok har hatt en affære (det er pga de store fortennene at han ligner) legger ved link så dere kan se http://www.guardian.co.uk/sport/lawrence-donegan-golf-blog/2010/jul/18/the-open-2010-louis-oosthuizen
Galskapens overhode Skrevet 6. september 2011 #6 Skrevet 6. september 2011 Vi har 3 barn, de har alle tre kallenavn Eldste har fryktelig mye å si, og klarer å bråke med det meste hun har mellom hendene.. KRÅKA Nr to klarer å finen p mye ramp til enhver tid: TROLLET Nr 3 har ikke rukket å gjøre så mye ut av seg enda, men han er et ekstremt fornøyd barn, så han er GLISET. eller SOLSTRÅLE. et var trekløveret mitt det.. Kråka, Trollet og Gliset =)
fox`y Skrevet 6. september 2011 #7 Skrevet 6. september 2011 nr 1 : kongen nr 2 : knekten og turbo trollet nr 3 : Lillemor,dokka og solstråla
Flaggermusa Skrevet 6. september 2011 #8 Skrevet 6. september 2011 Jeg sier klumpen, mannen sier fjertulf hehe
frklykke & kosefisen Skrevet 6. september 2011 #9 Skrevet 6. september 2011 Vel, Kaller han skilpadda (når han var helt ny med de søte bollekinnene så han ut som skilpasse franklin når han strakk seg). Og mammas lille kosegris, fisen, tjukkebolla feiten, i tillegg til vanlige ting, som gullet, tøffen osv
mamma til lille smurfen Skrevet 7. september 2011 #10 Skrevet 7. september 2011 klengenavnet på lille gutten våres er smurfen
1frafør_1påvei Skrevet 7. september 2011 #11 Skrevet 7. september 2011 Hehe, morsomme klengenavn dere har her sier vi Ludde innimellom, men så heter han Ludvik da
Ellois Skrevet 7. september 2011 #13 Skrevet 7. september 2011 Vi kalte vår Knøttet i hele svangerskapet (siden vi ikke visste kjønn før fødsel) og det henger fortsatt litt igjen, selv om vi har gitt han et ordentlig navn for lenge siden. Men kaller han også andre ting, som Bolla, God-Klumpen og Lille Karamell (han lukter jo like himmelsk som fløtekarameller!).
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 7. september 2011 #14 Skrevet 7. september 2011 mye forskjellig egentlig..alt ettersom hva han finner på løpet av dagen... men lille pus,skatten min,bleietrollet og rampefant er vel de som blir mest brukt....noenganger kommer dte bare noe helt spontant i gitte situasjoner men det husker jeg ikke hehe;) en stund når han var mindre kalte noen venner og vi han for titten tei:) lignet en stund på han heheh:) lite ansikt og stooooore øyne *smelte*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå