kinaputten Skrevet 6. september 2011 #1 Skrevet 6. september 2011 det viser seg å være veldig vanskelig på lillemann 10 mnd. han kniper igjen øyet og vræler/hyler/vrir seg unna. Må dråpene inn på øyet eller kommer de seg inn der ved å dryppe dem på vippene? Sikkert et teit spm, men jeg plages virkelig her :/
ToneC Skrevet 6. september 2011 #2 Skrevet 6. september 2011 Prøv å ta de i øyekroken. Har dryoppet øynene til bebisen mens han lå på stellebordet, han er riktignok bare 3 mnd da.
Smil123 Skrevet 6. september 2011 #3 Skrevet 6. september 2011 Huff- det må være vanskelig ja!! Kanskje best om man er to når man skal gjøre det om det lar seg gjøre.. Litt kommer vel inn, og litt er jo bedre enn ingenting, men å sikte på øyekroken er nok det beste ;-)
kinaputten Skrevet 6. september 2011 Forfatter #4 Skrevet 6. september 2011 etter mye om og men fikk jeg noen dråper inn på øyet, men han var IKKE glad, men håper øyet blir bedre snart, takk for svar
enits40 Skrevet 6. september 2011 #5 Skrevet 6. september 2011 Jeg synes det hjelper å trekke øyet litt ned, men det er kanskje lettere sagt enn gjort på baby. Min erfaring stammer fra tiåringen, og han er vel LItT letter å hanskes med (selv om han hater det, han og). :-)
Mamma`n til Ole Kristian Skrevet 6. september 2011 #6 Skrevet 6. september 2011 Legen vår sa at man fint kan dryppe i øyekroken, da vil de blunke dette inn. Ellers så fant vi ut at når han lå på stellebordet, at en satt bak og dryppet bakfra:) Men som sagt, prøv øyekroken. Da gjør det ikke noe om han kniper øynene igjen:) Har han øyekatarr eller?? Viktig og vaske først med nacl. Lykke til:)
kinaputten Skrevet 7. september 2011 Forfatter #7 Skrevet 7. september 2011 ja han er forkjølet med litt feber og øyekatarr, stakars liten og stakars meg som også har feber og vond hals og som vanlig er mannen ute å reiser når vi er syke, vedder på at han planlegger det med vilje .) ergo er det kun meg som drypper og har ingen som kan holde villbassen nede, men det virker som om jeg må ha truffet øyet i går, for idag er det allerede mye bedre og han var ikke full av puss da han våknet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå