Anonym bruker Skrevet 6. september 2011 #26 Del Skrevet 6. september 2011 Kjære HI Innlegget ditt er totalt forvirrende. Hva er egentlig problemt? Du skriver som om vi kjenner hele historien! Desstuten, lærte du at det skal være STOR bokstav etter punktum?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6. september 2011 #27 Del Skrevet 6. september 2011 kjære ALLE som skal være så frekke her! Hvorfor skal HI oppsøke hjelp?! OG tenk om HI sliter med å skrive?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6. september 2011 #28 Del Skrevet 6. september 2011 Hi har skrevet det hele på ny. Om du hadde giddet å lese det før du biter hodet av folk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6. september 2011 #29 Del Skrevet 6. september 2011 Hvem biter hodet av folk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6. september 2011 #30 Del Skrevet 6. september 2011 Jeg tenker at dere alle er med på å skape en konflikt, løsningen er vel enten å bare holde seg borte fra hverandre eller søke hjelp sammen for å løse opp denne konflikten (familierådgivning eller noe i den duren) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6. september 2011 #31 Del Skrevet 6. september 2011 Jeg er sigøyner!!!Tørr jeg spørre om du mener at jeg automatisk er et menneske med problemer 16:03??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6. september 2011 #32 Del Skrevet 6. september 2011 Sigøyner jeg og. Trodde voksene mennesker klarte å holde rasitiske utsagn for seg selv. Du er raportert 16.03 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå