Anonym bruker Skrevet 6. september 2011 #1 Del Skrevet 6. september 2011 Hva tror dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6. september 2011 #2 Del Skrevet 6. september 2011 Bør ikke bruke masse penger på ørna di! Kjøp heller billigst mulig å bruk pengene på nye vinterklær til deg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6. september 2011 #3 Del Skrevet 6. september 2011 Du gir kun den bortskjemte ørna di en bjØRNetjeneste ved å kjøpe den en så dyr dress. Kjøp den en TROLLdress og la den fryse litt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6. september 2011 #4 Del Skrevet 6. september 2011 Hvor fikk du kjøpt Reimatec-dress til den?? Jeg har lett og lett, men finner ingen Reimatec-dresser til min. Sikkert best med hel, sånn for vingenes del. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6. september 2011 #5 Del Skrevet 6. september 2011 Synest ikke noe om reima sine dresser, de er for tykk og uhånterlig, ikke noe godt å bevege seg i en reima dress. Har kjøpt Troll til min, da jeg synest den virker lettere å bevege seg i. Ørna mi har aldri frosset i Trolldressen sin, da jeg har ribbet noen sauer for ull som jeg da har limt på ørna mi FØR jeg tok på trolldressen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6. september 2011 #6 Del Skrevet 6. september 2011 Driter i 2 delt, så lenge det finnes endelt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå