mb1987 Skrevet 6. september 2011 #1 Skrevet 6. september 2011 Flere som har babyer som de ikke kan legge fra seg noen steder utenat de begynner å gråte?
C.L.H85 Skrevet 6. september 2011 #2 Skrevet 6. september 2011 Min var sånn de første 3 mnd;) Ikke uvanlig. De er helt junkies på nærhet og kroppskontakt;) He he
Zana123 Skrevet 6. september 2011 #3 Skrevet 6. september 2011 Jeg har også kosebaby! Høres mye bedre ut en klengebaby... Men det er jo ikke så rart, vi er primater og hos alle andre primater som finnes er babyene inntil mammaene sine 24 timer i døgnet! Skjønner godt at babyene våre også vil det! Min lille kosebaby er mye i bæresjal så jeg får hendene fri til å gjøre ting. Lærte også hvordan jeg kunne bære med meg babyen på ryggen da jeg bodde i Afrika, så han havner nok bak der når han blir litt større! Jeg får heldigvis lurt baby ned i sin egen seng noen timer om natta så jeg får sovet litt! For jeg sover bedre med han i egen seng enn oppå meg, som er alternativet!
Cocopuffs Skrevet 6. september 2011 #4 Skrevet 6. september 2011 Min jente er også slik Må alltid sovne på meg, nyter det så lenge det varer.. <3
mb1987 Skrevet 6. september 2011 Forfatter #5 Skrevet 6. september 2011 Han er er en liten kosegris! hihi! Han sover i egen seng og sover faktisk fra kl 22 til 06 uten å våkne! Veldig herlig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå