*Bambi + spire* Skrevet 6. september 2011 #1 Skrevet 6. september 2011 Heihei:) Lurte på om noen ville ta en titt på når de tror jeg føder? jeg tror ikke jeg føder runft termin i det hele tatt så spennt hva dere får opp uten termindato!
Tante_Esel Skrevet 7. september 2011 #2 Skrevet 7. september 2011 fikk inn 31. sier det deg noe? Ser du når jeg blir gravid?
*Bambi + spire* Skrevet 12. september 2011 Forfatter #3 Skrevet 12. september 2011 Hei og takk for svar Kan godt tenkes at det er 31. oktober.. jeg tror jeg føder første uka i okt. Termin 15 okt.. har hele tiden følt at hun kommer før termindatoen.. blir spennende å se:) Får opp jul,snø,juletre,gaver, så desember må jeg jo da si. Kanskje får du verdens beste julegave! Lykke til
stratosen_er mamma_ Skrevet 12. september 2011 #4 Skrevet 12. september 2011 jeg fikk opp 14 det er en dag før d da...fikk d opp før jeg leste termindato...tror ikke hun kommer så veldig lenge før heller sånn som du føler.... ser du hvor mange barn jeg får? og hva som blir kjønnet på den neste ungen? har to gutter nå.... Lykke til med fødsel, du kommer til å takle d kjempefint...d er over før du nesten vet ordet av d;) klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå