KCJ Skrevet 6. september 2011 #1 Skrevet 6. september 2011 Hei Jeg er 13+3. Har hatt lite sv.symptomer hele veien men nå er det jo nesten ingenting... En kjedelig periode eller??? Mage har jeg fått da men Synes kanskje jeg bekymrer meg noe for om alt er bra eller ikke nå. Så det jeg lurer på, er det noen andre som ikke merker noe??? og hva kan jeg selv se etter evt?
Fgf februar 12 Skrevet 6. september 2011 #2 Skrevet 6. september 2011 Heisann, jeg vet hva du snakker om! Jeg har hatt veldig få symptomer selv. Men nå vokser magen og jeg har fått en sånn pigmentstrek på magen. Så da tenker jeg at alt er i orden, skal på ul om to dager og det blir stas! Lykke til, du skal se du får flere tydelige tegn etterhvert....
to jenter og ett gull i magen Skrevet 6. september 2011 #3 Skrevet 6. september 2011 jeg er 24+3 og har vel egentlig aldri hatt symptomer hehe:) skulle ønske jeg hadde noen:) nå de siste nettene har jeg begynt å tisse ofte. ellers er det litt mage og masse liv.( kjent masse liv i to-tre uker) men skulle ikke tro jeg var gravid ellers:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå