Anonym bruker Skrevet 6. september 2011 #1 Del Skrevet 6. september 2011 Jeg er så redd for at noe er galt med barnet, at jeg ikke takler så godt tiden på sykehuset, og at det blir lite søvn etc i etterkant av fødselen etc. Klarer nesten ikke å slappe av eller sove nå når det bare er noen uker igjen før termin. Huset står på hodet føles det som, og jeg er IKKE KLAR FOR FØDSELEN!! Er så bekymret og redd... Håper noen andre som har hatt det slik kan fortelle meg at det trolig kommer til å gå bra... <3 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143548877-skal-ha-keisersnitt-n%C3%A5-snart-og-er-livredd/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. september 2011 #2 Del Skrevet 7. september 2011 Hei. Skal ikke lyve til deg og si at en keisersnitt fødsel ikke gjør vondt etter på. Men det som er posetivt er at du skal ta et planlagt KS, det er helt trygt og har mindre risiko en haste KS. Du får god bedøvelse under selve KS. (Jeg vet ikke hvordan et vanlig KS foregår,da jeg bare har tatt haste KS under narkose selv) Etter KS får du dersom sykehuset har kapasitet til det eget rom.Du vil få hjelp til stell av den nyfødte første dagen,og ellers så langt fødeavd har kapasitet til det. Personalet ved fødeavd vil også hjelpe deg med event dusjing,stell ol dersom du ønsker det. Du vil få smertestillende medikamenter dersom du ønsker det etter KS.Du vil også få blodfortynnende sprøyter de første dagene etter KS for å forhindre blodpropp. Ellers blir man anbefalt og ta det med ro og hvile de første dagene. Det kan ellers være lurt og ta minifom/luftdempende medikamenter etter KS,da man kan få luftsmerter. Kan betrygge deg med at både du og barnet vil stå i fokus både før og etter KS. Håper ikke dette har skremt deg.Anbefaler å snakke med fødeavd.om dette før KS. Ønsker deg lykke til:-) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143548877-skal-ha-keisersnitt-n%C3%A5-snart-og-er-livredd/#findComment-143553274 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå