Gå til innhold

Mistet ALLE symptomene på graviditet...?

Anbefalte innlegg

Skrevet

...er noe galt?

altså de siste ukene har symptomene blitt mer og mer avtagende... men den siste uka har jeg ikke hatt så mye som et eneste symptom...puppene har til og med blitt bra igjen! (de var veldig ømme).

Eneste jeg merker nå er at jeg er småkvalm til tider.. men er veldig usikker på om dette er pga graviditeten..

Er 11 uker i dag og var på ul på fredag. Alt stod da bra til...

Men det bekymrer meg at det bare blir mindre og mindre tegn på graviditeten...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det e helt normalt at graviditets tegnan forsvinn me tia :) det kommer av at nu bynne morkaka å ta over det meste av styringen :) kan væll si d sånn at nu som fosteret bynne å bli ferdig utviklet og bare skal vokse sæ stor, så avtar også graviditets "plagan". det betyr værken at du e mer eller mindre gravid :) bare at barne bynne å vokse å hormonan ikke e like intens som når barne utviklet seg. får d e utviklings hormonan til fosteret såm gjør at man får graviditets plager. selv om noen er så heldig at di ikke merker noe som helst :) så ta d bare helt me ro:)

Skrevet

Jeg mistet alle mine symptomer i uke 9 :S Jeg har hele veien vært veldig god form men jeg føler meg jo overhode ikke gravid i det hele tatt :S Så jeg gikk på Ul i uke 10+4. Der var det en liten krabat som var så aktiv at vi nesten ikke fikk til et bilde.... hehe.... "du får se på deg selv som veldig heldig" sa gynekologen til meg...

Lykke til, til deg og den lille :)

Skrevet

tusen takk for svar jenter:-)

Blir jo bekymret når det kommer til den lille! Hadde trodd jeg skulle slappe litt mer av denne gangen jeg, men neida... er jo verre enn sist jeg! hehe...

Kommer sikker av de mange komplikasjonene på slutten sist som sitter så friskt i minnet...

Men godt å høre det er normalt. Skal til jordmor neste fredag, får bare smøre meg med tålmodighet fram til da og be henne høre etter hjertelyden da:-)

Takk igjen jenter, er litt roligere nå:-)

Skrevet

Åhhh.. Litt lettet når jeg leser at vi er flere som er så heldige å miste kvalmen litt tidlig :) er 10+2 i dag og kvalmen begynte å avta i går, fra å kaste opp 14 ganger daglig til kun en i går og foreløbig ikke i det hele tatt i dag.. Er selvfølgelig litt bekymret da jeg var spydde til14uker med nr en og til uke 24 med nummer 2, men kanskje er jeg litt lengre på vei enn antatt. Har første kontroll neste uke :) uansett håper jeg at den lille har det bra, og at denne forferdelige kvalmen forblir borte!! fortjener det nå synes jeg ;)

Skrevet

Jeg er bare en plass mellom 5 og 10, så jeg har mista alle symptomene.

Skal til legen den 22, så får jeg nok en tidlig ultralyd :))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...