*Zena* Skrevet 6. september 2011 #1 Skrevet 6. september 2011 Ble sjekket igår, og har 2 cm åpning. Masse vonde kynnere og stikninger, men det har ikke utartet seg noe mer. Hvor lenge kan man egentlig gå med litt åpning? Håper det blir litt fortgang i sakene her snart, for dette er slitsomt....!!
Lillegull2011 Skrevet 6. september 2011 #2 Skrevet 6. september 2011 Tror man kan gå ganske lenge med åpning uten at noe "stort" skjer,spesielt om man er flergangsfødende.. Har selv 2 cm og masse vonde stikninger og nedpress som bare øker. Men trøster meg med at denne fasen er den lengste og at den snart er over. I tillegg nærmer det seg termin og sjansene blir større
Gjest Mothertotoo <3 Skrevet 6. september 2011 #3 Skrevet 6. september 2011 Det som er positivt er at d er en begynnelse,kroppen forberedes til det store som skal skje Ikke godt å si hvar lang tid man kan gå. Det er individuelt..
nr2epåvei Skrevet 6. september 2011 #4 Skrevet 6. september 2011 Du kan gå leeeeenge med åpning, jeg har nå godt i 2 uker med 4 cm.. masse lurerier og kynnere... Men prøver å tenke det er posetivt at kroppen tar seg tid på å gjøre seg klar. Jeg håper på en litt lettere fødsel enn sist siden det går så tregt denne gang:) Lykke til videre med svangerskapet
miepia30 Skrevet 6. september 2011 #5 Skrevet 6. september 2011 Det kan man gå med i ukesvis. Jeg har hatt 3cm et par uker nå, og vet jo ikke hvor lenge jeg egentlig har hatt det for ikke sjekket før. Noen får ikke åpning før man er i gang med fødsel, andre går med åpning lenge.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå