LMWK Skrevet 6. september 2011 #1 Skrevet 6. september 2011 Skal på tidlig ultralyd (12+6) idag og gled/gruer meg veldig... Håper alt er bra med den lille i magen, blir nok veldig spesielt og endelig se hvem som bor inne i magen min Er også veldig spent på om jordmor kan om det er en liten gutt eller jente:) Uansett kjønn er det hjertelig velkomment Håper bare alt er bra med den lille
LMWK Skrevet 6. september 2011 Forfatter #2 Skrevet 6. september 2011 Det er noe av det fineste jeg noen gang har opplevd;-) helt utrolig å se et lite vesen ligge å sprelle inne i magen min;-) Er såå glad akuratt nå!!!
*Miss Flua* Skrevet 6. september 2011 #3 Skrevet 6. september 2011 Åå det er så deilig å se den lille, og se at alt er bra :) Helt ubeskrivelig følelse! :)
LMWK Skrevet 6. september 2011 Forfatter #4 Skrevet 6. september 2011 Ja, det kan ikke forklares;-) Er så godt å bare få den bekreftelsen på at alt er bra;-) Hvor langt er du på vei? Lenge siden du var på ultralyd?
*Miss Flua* Skrevet 6. september 2011 #5 Skrevet 6. september 2011 Jeg er 24+6 Var på tidlig ul i uke 8 og i uke 12 (pga tidligere MA), og ordinær i uke 19. Blir aldri lei av å se :) Også syns jeg det var veeeldig deilig å se at den sprella på tidlig ul, for en kjenner jo ingenting så da var det godt å få den bekreftelsen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå