Gå til innhold

det er gått 7 mnd..

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

føler meg ganske sliten og forvirret her jeg sitter.. å trenger å lufte meg litt.. d er altså 7 måneder siden jeg gjorde det slutt med min samboer, vi har da vær ilag i 5 år, å har 2 barn sammen. ei på 4 og en på 2 år nå.. :) i 2,5 år av de 5 årene var han arbeidsledig, som da skapte litt fler problemer enn man kan trenge i ett forhold. jeg gikk hjemme med fødselspermisjon så vi gikk oppå hverandre.. siste halv året før jeg gjorde d slutt så var jeg så lei at jeg ga faen i alt, lot alt ligge og tok ikke i noen ting, regningene fyltes opp også, å alt har jeg tatt meg av før den tid.. jeg kunne sitte å irritere meg over ham bare ved å se på ham. sex har d vært å lite av, har rett å slett ikke hatt lyst på han de siste årene. pluss at selvtiliten min har vært litt nede etter barna.. men d ble slutt, å han ble knust. å jeg følte meg letta over at jeg endeli klarte å få sakt d på en måte at nå er det nok. jeg hadde da kysset noen på en fest før jeg gjorde d slutt, å d var 2 gangen det skjedde, å da sa jeg til meg selv at, hva er det som skjer, og sa at dette går ikke, bedre å avslutte istede for å såre noen mer.. jeg begynte å møte en som jeg har kjent fra før da, 3 mnd etter brudde, ikke noe seriøst, prata fant på ting ilag, gikk turer. d var han jeg da kysset før jeg gjorde d slutt.. å d var ikke pågrunn av ham at d ble slutt. vi hadde pratet om d før å, men d har endt i kragling og sinne fra begge.. men når jeg begynte å møte han så begynte helvette for å si d sånn.. det ble trusler om dit og datt med barna om at de får ikke møte han, å visst de skulle d så skulle han reise bort med de så jeg ikke fikk tatt de med på ferie. han har barna kansje 1 uke hver 2 mnd el noe visst han har tid.. å det at de hadde møtt han var helt forferdeli, da hadde jeg løyet for han og alt sånn. jeg går skole deltid, så jeg er på samlinger 1 gang annenhver mnd. der jeg har møtt han andre... så nå har jeg blitt sjikkeli lei alt faenskap og dritt fra eksen at jeg avsluttet d forholde til han andre. å har tenkt nå på om d er noen muligheter fo å prøve med eksen igjenn da, jeg er usikker veldig usikker. for jeg hvet ikke om jeg vil ha en klem el kyss el ha sex el rett og slett ha han pågrunn av alt den dritten etter brudde.. å han har kontakt med ei på 17, han er 32 jeg er 26.. bare usikker å d er tungt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da jeg gjorde det slutt med eksen var det MYE tull. (har to barn) En lang historie. Var ikke truing, men han nektet å ha barna o.s.v.

Iblant "angret" jeg nesten på at jeg gjorde det slutt. Var så sliten!

Det som skjedde var at han nesten "kjørte meg helt ned". Gikk på en smell en dag. Da var da jeg skjønte at noe måtte gjøres.

Jeg tok grep kan man vel si. Når jeg ikke gav han tilbakemeldinger eller brydde meg om meldinger, ble han mer voksen også.

Ærlig talt! Om han truer deg; anmeld han. Spar på meldinger og herv deg over han. Få hjelp av familievernkontoret. La han seile sin egen sjø.

I dag er jeg lykkelig med en ny man. En som jeg elsker og respekterer og som elsker meg for den jeg er. MEN! Det var en alng og kronglete vei hit...

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for svar.. bra at jeg ikke er alene om å slite med dette.. det har vært mye tull her å ja. så jeg er sliten nå å kansje derfor jeg tenker på å prøve med han igjenn da, men innerst inne så tenker jeg at, er det virkeli han jeg har lyst på, lyst til å ligge ved siden av om natta og kysse og ha sex med ?! så har han drevet på med ei nå da på 18 år snart. kansje jeg reagerte litt på d. men d er vell en prosess jeg også må igjennom vil jeg tro. ekkelt å tenke på at andre skal leke mamma for mine barn.. nå har han ikke barna så mye da så.. vi har hatt en del krangler om det å ta barna når han er hjemme. men d har skjært seg hele tiden. han har ikke tid, men å dra på fest det har han tid til.. det som er er at jeg er så klar og sliten mentalt at jeg føler at jeg overgir meg i grunn.. blir vell sånn..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...