Madam-mim Skrevet 6. september 2011 #1 Skrevet 6. september 2011 I forrige uke kom det noen slimklumper i trusa som var gjennomsiktig. Ikke mye, og kom ikke mer. Nå har jeg de siste dagene hatt endel gult slim (sorry detaljer:) Har kommet litt og litt når jeg tørker meg. Det er ikke antydning til blod i dette slimet. Forrige svangerskap hadde jeg ikke dette, bare en tegningsblødning dagen før vannet gikk. Andre som slimer? Er forresten 37+4 i dag. Fødte 37+6 forrige gang, tror ikke det skjer enda men:)
jobber med saken har klart det Skrevet 6. september 2011 #2 Skrevet 6. september 2011 Jepp:) kjenner meg igjen der:) Ene dagen rant det så mye at jeg lurte på om det var fostervann. Nå har det kommet mere klumper, så jeg er litt sikkert på at slimproppen har gått. De sier at noen mister slimproppen over flere dager:) Termin i dag:)
TM 28 Skrevet 6. september 2011 #3 Skrevet 6. september 2011 Samme her På søndag kom det plutselig masse-masse slim, uten blod. Etterfulgt av 7 timer med kjempevondter. Har siden søndag hatt mer påfallende mengder enn vanlig utflod. Var hos legen i dag som lurte på om jeg hadde hatt en blødning eller evt. veldig mye slim i løpet av de siste dagene - urinprøven var ikke helt god. Joda jeg hadde jo det, og da sa hun at det var nok slimproppen som hadde gått og som fortsatt driver og kommer litt. Fødte 37+6 forrige gang, som deg Da merket jeg heller ikke noe til slimproppen, men hadde en ganske stor blødning noen dager før han kom. Spennende dette her altså
Lycklig 2 barnsmamma Skrevet 6. september 2011 #4 Skrevet 6. september 2011 Jepp, tror det var lördag jag hade farget utflod med lite slim i. Det var ju inte mycket alls, kanske en halv matsked.. Kom extremt mycket utflod senare men bara vanlig utflod. Har varit mer utflod sen den dagen men inget slim och ingen färg. Är så skoj att bli "lurad" ;0) Jag trodde slimproppen skulle vara ganska så stor och att man verkligen märkte det om den gick. Alltså för det som kommer i eftertid är ju inte så gele aktigt. Inte vet jag... :0)
mamMa1 til 2 +1 passasjer:) Skrevet 6. september 2011 #5 Skrevet 6. september 2011 Min slimpropp har kommet i flere omganger.. Første gul klump - senere slim ( forrige søndag) og idag mer slim og deler av en gul klump .. 5 dager på overtid spennende å se .... Med mine 2 andre gikk jeg 5 dager overtid ..
Lycklig 2 barnsmamma Skrevet 6. september 2011 #6 Skrevet 6. september 2011 mamMa1 til 2 +1 passasjer:) så idag är en speciell dag för dig kan jag tänka! Massa lycka till! :0)
Madam-mim Skrevet 6. september 2011 Forfatter #7 Skrevet 6. september 2011 Ikke til å bli klok på noen ting. Må vel bare prøve å ha litt tålmodighet, men det er ikke lett om dagen kjenner jeg:) Analyserer og kjenner på alt, men de kommer vel ut når de er klare for det:) Skal til jm i morgen, hadde litt proteiner i urin forrige uke og litt høyt blodtrykk, får se hvordan det ligger ann med formen.
mamMa1 til 2 +1 passasjer:) Skrevet 6. september 2011 #8 Skrevet 6. september 2011 Lycklig <3 ja spennende dag .. Men nå tror jeg ikke på fødsel før jeg virkelig er der .. Blitt lurt så lenge nå :/ men sovet godt i natt og kroppen føles mer samarbeidsvillig . Jm mente jeg var anspent igpr fikk modning og avslappingsnåler og sov såå godt inatt spennende dager for deg også- nærmere enn d du har vært ! Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå