babyfeber Skrevet 6. september 2011 #1 Skrevet 6. september 2011 når gutten min på 2mnd ligger å såver, hender det at han slutter å puste. jeg legger ikke merke til det før han higster etter luft og sover vidre. synes dette er litt bekymrende, for jeg er jo redd for at han ikke begynner å puste igjenn. jeg har lest at det er normalt at spedbarn stopper opp å puste i noen sekunder, men det må da være mer enn noen sekunder når han higster etter pusten og begynner å puste? noen som har noe beroligende ord til meg? eller bør jeg ringe helsesøster om dette?
hippmamma Skrevet 6. september 2011 #2 Skrevet 6. september 2011 Det er faktisk normalt at de har små pustestopp rundt den alderen. Min lille gutt hadde det når vi lå på sykehuset (ca 7uker gammel) i vinter. De gir seg med det etterhvert. Hvis du syns det er ekkelt og vil sjekke det ut for sikkerhetsskyld så ring HS du ))
Billie Jean Skrevet 6. september 2011 #3 Skrevet 6. september 2011 Dette er helt vanlig, jeg opplever det til stadighet med mitt mininurk. Hvis du bekymrer deg for det, tar du selvsagt kontakt med helsesøsteren. Hun har sikkert fått spørsmålet før og forstår bekymringen:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå