Anonym bruker Skrevet 6. september 2011 #1 Del Skrevet 6. september 2011 Nå er både mannen og barna mer enn godt nok utstyrt med diverse ull, men jeg har som den typiske mamma glemt meg selv litt... Selv har jeg en gammel og nuppete (men veldig god) janus-joggedress, og et veldig gammelt og hullete merinosett fra europris... Så, jeg trenger ull. Helst til en ikke helt avskrekkende pris (men hvis du har noen fantastiske anbefalinger så kan jeg jo ønske meg til jul og bursdag...) Det må kunne vaskes på ullprogram. Handler gjerne både på nett og i fysiske butikker. Hva anbefaler du? På forhånd tusen takk:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6. september 2011 #2 Del Skrevet 6. september 2011 Spørs jo hva du er ute etter. Jeg elsker selv ullsettet jeg fikk av min kjære til jul i fjor ( Kari Tråå), det er lekkert, feminint, mykt, deilig og jeg holder meg varm! Har også ulltruse i samme merke som jeg fikk sammen med dette. Fikk det, pluss gavekort på skipakke :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6. september 2011 #3 Del Skrevet 6. september 2011 Ull og silke-blandinger. Kjempegod kvalitet på denSpar kjøp har, og den er ikke avskrekkende på pris heller;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6. september 2011 #4 Del Skrevet 6. september 2011 Jeg er veldig gla i devold Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6. september 2011 #5 Del Skrevet 6. september 2011 Jeg har sett litt på kari traa sine klær på flust.no, men designen var ikke helt meg. Kunne godt betalt såpass hvis jeg "falt for et plagg", men ikke når jeg ikke likte farger og sånt... Sparkjøp er notert. Tar meg en tur innom der etter jobb i dag:) Hvem selger devold da? Lurer på om jeg har et sett i det merket til eldste, men det liker jeg ikke fordi det er bomull inn mot huden, og ull utenpå. Jeg vil helst ha ren ull, men mulig de har det også? Takk for tips alle sammen:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6. september 2011 #6 Del Skrevet 6. september 2011 Et tips til å spare penger hvis du er en Small eller Medium: Barneull er mye billigere enn voksenull. Så skal du bare ha undertøy for å holde deg varm er Janus sinn største str veldig stor. Får dette på Obs. Jeg er en Small og 170 var for stort, måtte bytte til 160, men kunne sikkert brukt 150 også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6. september 2011 #7 Del Skrevet 6. september 2011 Så lurt:) Jeg er 169 høy, og str S/M, så str 170 må jo være greit. Takk for godt tips:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6. september 2011 #8 Del Skrevet 6. september 2011 Intersport selger i disse dager Kari Traa ull til 50% Synest det ullundertøyet/longs og gensere er veldig godt å gå med:-) Ellers så har OBS av og til tilbud på janusull også for voksne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6. september 2011 #9 Del Skrevet 6. september 2011 Jeg er 167 og måtte bytte til 160. Men det er jo bare å prøve og bytte hvis det ikke passer, OBs er greie på det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6. september 2011 #10 Del Skrevet 6. september 2011 Jeg vil anbefale aclima ullnetting! Det er otrolig mye varme i de hullene. Jeg har flere sett (er ute hver dag hele året). I tillegg har jeg noe kari trå ull som jeg putter utenpå dette når gradestokken kryper ned under +10 Genseren til dame har ekstra helt ullstykke foran brystene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6. september 2011 #11 Del Skrevet 6. september 2011 jeg anbefaler devold, men også lanullva (søk det opp på facebook eller google det) fantastisk god ull. virkelig verdt pengene og har fine farger:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå