Snuppa + Spire Skrevet 6. september 2011 #1 Skrevet 6. september 2011 Vi skal montere et lekestativ med sklie, det har fallhøyde 1.5 meter. Vi tenker å sette dette på plenen vår. Vi har god plass i alle retninger så det er ikke noe problem. Dette stativet er det vi tenker på: http://www.klatrebarna.no/Offentlig-lekeplass/Hy-Land-lekeplass-Project2.html Synes det er så og si umulig å finne ut om reglene rundt dette, skal man få lese standarden, som må man kjøpe den og den koster jo 1000 kroner.... Og så er jo lekeapparater sinnsykt dyre! Så nå har vi endelig funnet noe som er oppnåelig, og leverandøren sier det er godkjent for gress, men er redd for å gjøre noe feil... Det jeg egentlig lurer på er: Er gress godkjent underlag? Noen som har erfaring med Klatrebarna.no? Noen som generelt har noen andre gode tips til oss? Tusen takk til dere som vil dele erfaringer...)))
lille sprelle Skrevet 6. september 2011 #2 Skrevet 6. september 2011 Jeg tror rett og slett jeg hadde tatt kontakt med kommunen og spurt litt om noen kunne gi råd jeg!
Bettybu Skrevet 6. september 2011 #3 Skrevet 6. september 2011 Enig, snakk med kommunen!! Det er innmari mange regler som gjelder, iallefall når det er i barnehager...
Zitro Skrevet 6. september 2011 #4 Skrevet 6. september 2011 Her er det strenge regler ja for godkjenning av lekeapperater. Og tror faktisk det er sånn at hvis dette blir satt opp på din private plen, så er det du som eier av plenen som er ansvarlig for at alt er ok med godkjenninger hvis et barn skulle komme til å skade seg.
ellen-propellen Skrevet 6. september 2011 #5 Skrevet 6. september 2011 Hver gang jeg ser overskriften så tror jeg det står samleiet. *ler høyt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå