Gå til innhold

Ønsk meg lykke til :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

I morra skal jeg på kontroll på fødepol på sykehuset med twinsa, da er jeg 37 + 5 og føler meg rett og slett klar til å få disse huleboerne ut.

Skal snakke om muligheter for igangsettelse, men for min del skal jeg ikke gå ut den døra uten en dato!!

Det har veldig mye med at vi ikke har noen besteforeldre eller annen familie som kan passe lillemor når fødselen starter..

Jeg har jo venninner her, som også er i barselperm og "fri" hele dagen. Men lillemor kjenner ikke de så fryktelig godt (vi har bare bodd her 1 år), og det kommer til å stresse meg hvis hun må være hos noen hun ikke kjenner så godt..

Hadde jeg fått en dato (helst SNART) så står mamma klar til å fly over bare hun får klarsignal og kan avlaste oss litt i starten også. Det hadde fjernet myyye stress og tanker for min del..

Dessuten bor vi i fjede etg uten heis, og nå klarer jeg så vidt å komme meg opp trappene (burde hatt meg en sånn trappeheis ;P ).

Så imorra skal tårene sitte løst, for jeg vil så gjerne ha en dato! (det kan jo selvfølgelig skje f.eks i natt, av seg selv, men da får vi bare ta det som det kommer.. )

Så kjære "med-boller", ønsk meg lykke til i morra!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så spennande :o) Du får massssse lykke te fra meg!!!

Oppdater oss i mårå då.

Skrevet

stå på ditt! ikke gi deg =)

Masse lykke til!

Skrevet

Lykke lykke til. Kjenner selv på den barnevakt-angsten om dagen og det er ikke noe gøy. La krokodilletårene renne!:-)

Skrevet

Ja må nok samle opp litt triste tanker og la tårene renne ;) hehe! håper virkelig de hører på meg, forrigekontroll, hos ultralydjordmor sa hun at jeg har faktisk noe jeg skulle ha sagt jeg også, siden jeg har to der inne..

så til fredag er jeg 38 uker og jeg har blitt fortalt at tvillinger har det like greit på utsiden som på innsiden da, pga at morkakene ikke fungerer optimalt lenger..

Skrevet

Masse lykke til :) Krysser alt som krysses kan for deg :D hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...